کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: باید با برد در مقابل بریستول به روند پیروزی خود ادامه دهیم

آنتونیو کونته می گوید چلسی باید با پیروزی بر بریستول رورز در رقابت های جام اتحادیه، نوار پیروزی های خود را ادامه دهد.   

بعد از جایگاه دهم چلسی در فصل گذشته، سرمربی سابق یوونتوس-آنتونیو کونته هدایت آبی پوشان لندنی را بر عهده گرفت. او در 2 بازی ابتدایی لیگ موفق به کسب پیروزی شده است. احتمال این که چلسی با ترکیبی متفاوت در برابر بریستول ظاهر شود وجود دارد. میچی باتشوایی می تواند تا برای اولین مسابقه از زمان خریداری شدن توسط چلسی از ابتدا به میدان برود. کونته تاکید کرد که با این وجود آن ها به دنبال برد در این مسابقه هستند.


به گزارش Skysports، در فصل گذشته چلسی از 5 بازی ابتدایی خود تنها در 1 مسابقه به پیروزی رسید. اما آنتونیو کونته تاکید می کند که آن ها به دنبال حفظ روند پیروزی های خود هستند. 


شکست در مسابقات همیشه باعث می شود که احساس ناخوشایندی پیدا کنید. به طبع آن اعتماد به نفس خود را از دست می دهید. ما در دو بازی ابتدایی خود به پیروزی رسیده ایم و این بسیار مهم است چون که به بازیکنان اعتماد به نفس می بخشد تا به کار خود ادامه دهند. به همین دلیل مهم است که در مسیری درست قرار گیریم. در حال حاضر باید این وضعیت را ادامه دهیم و در بازی بعدی خود شانس پیروزی بسیاری در خانه داریم. 

در 2 بازی ابتدایی لیگ، کونته سسک فابرگاس و میچی باتشوایی را از ابتدا به زمین مسابقه نفرستاد. هر دو پس از ورود به زمین در مسابقه با واتفورد توانستند عملکردی خیره کننده از خود نشان دهند. باتشوایی اولین گل خود را برای چلسی به ثمر رساند. این مهاجم سابق مارسی از بازیکنانی است که به نظر می رسد از ابتدا در ترکیب چلسی در بازی روز سه شنبه حضور داشته باشند. دیگر بازیکنی که به نظر می رسد از ابتدا برای آبی پوشان لندنی به میدان خواهد رفت، ویکتور موزس خواهد بود. جان اوبی میکل نیز که موفق به کسب مدال برنز المپیک با نیجریه شد،  تا زمان بازی با سوانسی سیتی در دسترس چلسی نخواهد بود.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد