کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تصمیم آلاردایس برای بازگرداندن جان تری به جمع ملی پوشان

سرمربی سه شیر ها تصمیم دارد برای بازگرداندن جان تری به تیم ملی انگلستان با او وارد مذاکره شود.  
کاپیتان آبی های لندن، سال 2012، پس از 78 بازی با پیراهن تیم سه شیرها، آخرین بازی خود را در مقابل تیم مالدیو انجام داده است و در اواخر ماه سمپتامبر، عنوان کرد، به دلیل رفتار های عجیب و غیر قابل دفاع اتحادیه در قبال خود، دیگر نمی تواند برای تیم ملی این کشور بازی کند و از میادین ملی خداحافظی کرد. در جریان بازی چلسی-کوئینزپارک رنجرز، کاپیتان آبی ها با آنتون فردیناند درگیری لفظی پیدا کرد و بازیکن سیه چرده کوئینزپارک رنجرز مدعی شده در جریان این درگیری، جان تری او را با الفاظ نژاد پرستانه مورد توهین قرار داده است. جان تری، بارها این اتهام را رد کرده است و بی گناهی او در دادگاه مشخص و اعلام شد. اما پس از آن اتحادیه فوتبال انگلستان دست بر دار نبود و این مدافع با تجربه به ناچار تصمیم به عدم همکاری با تیم ملی انگلستان را گرفت.

به گزارش وب سایت Goal، تیم انگلستان در مسابقات یورو 2016، موفق نشده عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد. خیلی از مفسران، ضعف اصلی سه شیرها را نبود مدافع مرکزی مناسب دانستند. با این حال، پس از روی کار آمدن سم آلاردایس، در پی تقویت قوای دفاعی تیم خود، تصمیم دارد جان تری را به جمع ملی پوشان بازگرداند، وی در این مورد گفت:

بستگی به خود او خواهد داشت. اگر فرصتی پیدا کنم احتمالا به او زنگ خواهم زد، ولی پیش از آن باید صبر کرد و منتظر ماند. نمی دانم شاید موضوع سیاسی در میان باشد ولی باید با خود او صحبت کنم و شرایط را بسنجم.
او همچنین در مورد جرمی دفو عنوان کرد:

بازیکنانی چون، دنیل استوریج، جیمی واردی، هری کین و وین رونی در خط حمله می توانند ایفای نقش کنند ولی این بدان معنا نیست که دفو جایی در لیست من ندارد. همه چیز بستگی به تلاش او خواهد داشت. من او را زیر نظر خواهم گرفت و اگر در او نکته مثبتی مشاهده کنم و متقاعد شوم، جرمی حتما به تیم ملی دعوت خواهد شد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد