کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تری بوچر: جان تری نباید به تیم ملی انگلستان باز گردد

مدافع اسطوره ای تیم ملی انگلیس، فکر می کند برگشتن مدافع با سابقه چلسی به ترکیب سه شیر ها اشتباه بزرگی است.  
جان تری، مدافع انگلیسی و 35 ساله باشگاه چلسی، آماده بازگشتن به تیم ملی است، تصمیمی که از سوی یک تریِ دیگر - تری بوچر، مدافع سابق تیم ملی انگلستان - با شک و تردیدهای زیادی روبرو شده است.

به گزارشtalkSPORT، به نظر می آید که سم آلاردایس سرمربی جدید سه شیر ها، می خواهد جان تری با سابقه 78 بازی ملی را دوباره به تیم ملی دعوت کند. تری در سال 2012  پس از آن که کاپیتانی را به دلایل حواشی خارج از زمین از دست داد، از تیم ملی خداحافظی کرد.

  اما تری بوچر مدافع اسطوره ای تیم ملی انگلیس که پیش از یورو نیز به انگلستان در رابطه با مدافعانش هشدار داده بود، اعتقاد دارد که برگشتن جان تری قدمی رو به عقب است:

من فکر نمی کنم که اصلا کار خوبی باشد. آخرین بازی ای که او انجام داد، در سپتامبر 2012 بود. 4 سال پیش! می دانم که او در لیگ جزیره خوب کار می کند، اما این یک حرکت منفی خواهد بود. با این اتفاق چند روز دیگر بابی چارلتون را نیز به تیم باز می گردانیم! چرا به عقب برویم؟ بگذارید آینده را در نظر بگیریم. جان استونز به تیمی که دلش می خواست پیوست. این برای تیم های انگلیسی و فوتبال انگلیس انتقال خوبی بود. او در حال پیشرفت است. پس ما باید یک نفر را برای بازی کنار جان استونز انتخاب کنیم.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد