کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی 3-2 بریستول راورز؛ با درخشش مجدد باتشوایی، کونته در آزمون دشوارش سربلند شد

تیم چلسی در خانه و با عبور از سد بریستول، راهی دور بعد لیگ کاپ شد.   
 چلسی با پیروزی 3-2 برابر بریستول راورز، به دور سوم لیگ کاپ راه یافت.

چلسی که از دو دیدار نخست فصل جدیدش برابر وست هم و واتفورد هر شش امتیاز ممکنه را کسب کرده بود، با نشاط و سر حال پا به این پیکار خانگی گذاشت. کونته برای این دیدار، 6 تغییر نسبت به مصاف اول هفته برابر واتفورد در ترکیب تیمش اعمال کرده بود.

در سوی دیگر دو شکست، یک تساوی و یک برد در رقابت های لیگ یک انگلستان و البته پیروزی 1-0 برابر کاردیف در دور قبلی لیگ کاپ، نشان از پر افت و خیز بودن بریستول راورز داشت. 

دقیقه 10: روی پاس تماشایی سسک فابرگاس، باتشوایی می توانست با یک ضربه چیپ دروازه رقیب را باز کند اما میلدنهال سنگربان بریستول مانع این امر شد.

دقیقه 17: پدرو با از پیش رو برداشتن چند مدافع حریف، اقدام به شوتزنی به سمت دروازه حریف کرد ولی ضربه مواج وی با اختلافی ناچیز از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 24: لوفتوس چیک به پیش آمده بود، یک فرصت شوتزنی را برابر خود دید و ضربه او با نهایت شوربختی به تیرک دروازه بریستول راورز برخورد کرد.

دقیقه 29: پاس در عمق لوفتوس چیک را ماتیچ برای باتشوایی ساخته و پرداخته کرد و او نیز بدون هیچ نقصی، در نخستین دیداری که در ترکیب ثابت چلسی در استفموردبریچ حاضر بود، گلزنی کرد. 

دقیقه 31: ارسال پدرو را آزپلیکوئتا بود که در جریان بازی نگه داشت و سپس ویکتور موزس از راه رسید و از فاصله ای نزدیک، چلسی را دو بر صفر پیش انداخت تا نخستین گلش را برای این تیم (آن هم سه سال پس از انتقالش به چلسی) به ثمر برساند.

دقیقه 35: بریستول روی نخستین موقعیتش در این بازی به کمک ضربه ایستگاهی پیتر هارتلی که آسمیر بگوویچ نتوانست آن را دفع کند، به گل رسید و به بازی بازگشت.

دقیقه 41: پاس زمینی روبن لوفتوس چیک به میچی باتشوایی رسید و او نیز از درون محوطه جریمه توانست دومین گل شبش را به ثمر برساند.

دقیقه 48: پس از این که سینکلیر وارد محوطه جریمه آبی پوشان شد، توسط پدرو که مدافع آخر چلسی بود متوقف شد؛ بنابر قوانین جدید، وینگر چلسی تنها یک کارت زرد دریافت کرد ولی یک ضربه پنالتی به سود بریستول اعلام شد که ضربه الیس هریسون پس از برخورد با دست بگوویچ به تور دروازه بوسه زد.

دقیقه 54: هریسون با یک ضربه والی، زنگ خطر را برای آنتونیو کونته به صدا در آورد. در این صحنه بگوویچ تسلیم شده بود ولی با خوش اقبالی آبی پوشان، توپ به بیرون رفت.

دقیقه 58: آسمیر بگوویچ با یک مهار مثال زدنی، ضربه ایستر را از طاق دروازه تیمش بیرون کشید.

دقیقه 3+93: میچی باتشوایی می توانست هتریکش را امل کند ولی کمک داور پرچمش را بالا برده، آفساید اعلام کرد و مانع کامیابی وی شد.

آمار بازی

منبع:طرفداری
نظرات 1 + ارسال نظر
hadi چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 10:15

این مدفع کی خریداری میشه پنجره 5 روز دیگه بسته میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد