کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

باتشوایی: باید با شرایط لیگ جزیره تطبیق پیدا کنم

میچی باتشوایی مهاجم جدید چلسی اعتراف می‌کند که باید سبک بازیش را با نیازهای فیزیکی لیگ برتر تطابق دهد.  

  

به نقل از اسکای، این بازیکن ۲۲ ساله که فصل گذشته ۱۷ گل برای مارسی به ثمر رسانده بود، علیرغم پیشنهاد‌های متعدد از سرتاسر اروپا، ترجیح داد تا به چلسی بپیوندد. او می‌گوید هم‌تیمی‌اش ادن هازارد و همین‌طور هافبک تاتنهام، موسی دمبله، در مورد سطح بازی‌های لیگ جزیره به وی هشدار داده‌اند. وی به خبرنگار اسکای گفت:


آن‌ها به من گفتند که لیگی فیزیکی است و همین‌طور سطح رقابت در آن خیلی بالاست و ممکن است هر بازی را ببری یا ببازی. من باید روی این زمینه کارکنم و سبک بازی خودم را با سبک لیگ برتر تطبیق دهم. در تیم‌های سابقم هم به‌خوبی جاافتاده‌ام. اینجا استقبال خوبی از من شده است اما فکر می‌کنم مطالب زیادی هست که باید گوش بدهم. بازیکنان بزرگی اینجا هستند و این چیزی است که نسبت به مارسی تفاوت دارد. من باید سعی کنم از آن‌ها یاد بگیرم.

باشتوایی درحالی‌که تنها یکی از سه بازی تیمش را از ابتدا حاضر بوده است، توانسته ۳ گل به ثمر برساند و باوجوداینکه به نظر می‌رسد دیگو کاستا مهاجم اول کونته باشد، این مهاجم بلژیکی معتقد است برچسب تعویض طلایی او را ناراحت نمی‌کند. او در این زمینه ادامه داد:


من همچنان تلاش خواهم کرد و کماکان بهترین توانایی‌هایم را نشان می‌دهم، حتی اگر برای یک، دو یا پنج دقیقه در میدان باشم، بیشترین تلاشم را خواهم کرد تا برای تیم مفید باشم. همان‌طور که میدانید ما مهاجمان هرچه بیشتر گلزنی کنیم اعتمادبه‌نفس بیشتری هم خواهیم داشت و من در حال حاضر اعتمادبه‌نفس خوبی دارم.

گفتنی است چلسی در هفته سوم لیگ جزیره به مصاف برنلی خواهد رفت.


منبع:وبسایت نود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد