کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کلوپ: کونته، پپ گواردیولای یوونتوس بود؛ کوستا، بازیکنی در کلاس جهانی است

سرمربی آلمانی، از احترام بالای خود برای رقیب ایتالیایی‌اش سخن گفت. 

پس از یک پیروزی شیرین برابر لستر سیتی؛ لیورپول آماده دیدار برابر آبی های لندنی در استمفوردبریج می شود. حریف، با آنتونیو کونته بر خلاف فصل گذشته شروع بسیار خوبی داشته و از جمله شکست ناپذیرهاست. مصاحبه یورگن کلوپ را با گاردین می خوانید:    

او در مورد همسایه اش، آدام لالانا گفت: 


بله همسایه ایم. او آدم خوبی است حتی به عنوان همسایه. همسایه های دیگری هم دارم که فوتبالیست های خوبی نیستند. آدام، آدم باهوشی است و به خوبی با لیورپول اخت شده است. شروع متفاوتی داشت اما حالا 100 درصد خود را در شهر جا انداخته است. او پسر خوبی است. از ساوتهمپتون می شناسمش و حس خوبی به کار کردن با او دارم. کارش خوب است و در پست های مختلفی بازی می کند. ذهنیت خوبی دارد و آدم باهوشی است. به عنوان یک بازیکن و شخص؛ فرد مهمی برای تیم است.

در مورد دیگو کوستا:


او در کلاس جهانی و یک جنگجوی واقعی است اما سر به سر دیگو کوستا گذاشتن بخشی از آماده سازی من برای بازیکنان نیست. هرگز این کار را انجام نداده ام. او همیشه به کارت قرمز نزدیک است؛ آن را بگیرد یا نه. آنتونیو رابطه خوبی با او ساخته است و حالا دیگو فرد متفاوتی است. شرایط خوبی دارد. خشن است اما تا جایی که برخوردی شایسته کارت قرمز نباشد، مشکلی با آن ندارم. من مشکلات بیشتری از سوی دو مدافع سوانزی در بازی قبلی دیدم. اگر هواداران تیم های حرف دوستتان داشته باشند؛ این نشانه خوبی نیست. او دائما از قوای جسمی اش استفاده می کند و این یک کیفیت است. او در بازی قبلی تقریبا مهار ناشدنی بود و می توانست بهترین بازیکن زمین باشد.  باید نزدیک به او بازی کرد. رویارویی های سختی در می گیرد و حتی اگر او را بیرون بکشید؛ جا برای خلق موقعیت ها از سوی دیگر بازیکنان وجود دارد. پس باید از حریف، چیزهای بیشتری را به نسبت تنها متوقف ساختن کوستا بدانیم. 

در خصوص بازی: 


بازی هایی نظیر دیدار مقابل چلسی در استمفوردبریج بخشی از جذابیت های لیگ برتر هستند. تیم خوبی هستند. بازیشان مقابل سوانزی را دیدم که می توانستند برنده آن باشند. قهرمان دو فصل پیش هستند. سال خوبی را سپری نکردند اما حالا به مسیر درست بازگشته اند و باید برای یک جدال سخت آماده باشیم. خوب حمله می کنند و در دفاع قدرتمندند. اما این اعتماد را به خود داریم که می توانیم دست خالی باز نگردیم. کونته مربی بزرگی است؛ یک مربی موفق. او را می شود پپ گواردیولای یوونتوس دانست به خاطر اینکه شیوه ای موفق را به وجود آورد و همینطور  بعدها با ایتالیا موفق بود. اما من برابر کونته بازی نمی کنم. این خوب است به خاطر اینکه او بازیکن بزرگی هم بود. احترام زیادی برای آن ها قائلیم و حتم دارم آن ها نیز احساس مشابهی برای ما دارند. بازی ما را دیده اند. برای این بازی آماده ایم. پس به آنجا می رویم و همه چیز را امتحان می کنیم. 

کلوپ تائید کرد که دژان لوورن پس از یک بازی مصدومیت، برای این بازی در دسترس است. از سوی دیگر امره جان  بهبود پیدا کرده اما هنوز از نظر بدنی آماده نیست. 


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد