کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کوستا: می خواهم با عملکرد درخشان خود، پاسخ حمایت هواداران را بدهم

مهاجم اسپانیایی آبی ها در گفت و گویی با مجله باشگاه چلسی، در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است. 
دیگو کوستا، مهاجم اسپانیایی تیم چلسی، موفق شده تا پایان هفته چهارم لیگ جزیره، با چهار گل زده به طور مشترک با زلاتان ابراهیموویچ در صدر گلزنان این لیگ قرار گیرد.   او با عملکرد درخشان خود در دیدار برابر تیم سوانزی سیتی، موفق شد هر دو گل تیم چلسی را به نام خود ثبت کند، اما نمایش ضعیف خط دفاع تیم چلسی موجب شد تا، این تیم در بازی خارج از خانه، سه امتیاز بازی را تقسیم کند.

به گزارش وب سایت standard، کوستا در مورد انتقادات از او درگفت و گویی با مجله باشگاه چلسی، اظهار کرد:

بدیهی است که این ها-انتقادات- به من انگیزه می دهد، اما من فقط در مورد خود حق اظهار نظر دارم.  هر کسی منتقدان خود را دارد. ما باید برای این باشگاه بزرگ، افتخار آفرینی کنیم. ما در ابتدای فصل می دانستیم که باید شروع قدرتمندانه ای داشته باشیم. ما برای احترام به باشگاه، خودومان را موظف می دانستیم که در بازی های فصل پیروز شویم، نه فقط بازی های رسمی، بلکه مسابقات پیش فصل هم شامل این موضوع خواهد شد. تیم ما نسبت به فصل گذشته روحیه خوبی گرفته و همین موضوع انگیزه ای برای پیروزی در رقابت های لیگ بوده است.
کوستا در مورد علاقه هواداران به خود ادامه داد:

گاهی اوقات، بستگان و دوستان من در مورد علاقه هواداران به من، صحبت هایی می کنند ولی من می گویم، مطمئن نیستم که سزاوار این همه احترام از جانب آنها باشم. من نهایت تلاش خود را در زمین مسابقه به کار می گیرم و سعی می کنم پاسخ همه محبت های هواداران را با عملکرد درخشان خود در میدان بازی بدهم. امیدوارم عملکرد خوب من، به مانند یک تشکر ویژه از حمایت طرفداران باشد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد