کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آبراهام: گلزنی برای من چیز جدیدی نیست

مهاجم 18 ساله تیم چلسی که به صورت قرضی در تیم بریستول سیتی بازی می کند در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است.
تیم چلسی در فصل 17-2016، 38 بازیکن به طور قرضی در تیم های مختلف دارد. یکی از ستاره های مستعد آبی ها، تامی آبراهام، مهاجم 18 ساله و انگلیسی است که در تیم بریستول سیتی بازی می کند. او در لیگ چمپیونشیپ، موفق شده در 9 بازی، 8 گل به ثمر برساند و در صدر جدول گلزنان این لیگ قرار بگیرد.  

به گزارش وب سایت Goal، تامی آبراهام در مورد بازی در تیم بریستول سیتی و عملکرد فوق العاده خود گفت:

من همیشه اعتماد به نفس خود را حفظ خواهم کرد. زمانی که برای اولین بار به این تیم آمدم، هدفی داشته ام و می دانستم باید چگونه مسیر خود را دنبال کنم. می خواهم برای باشگاهم سخت تلاش کنم و به آنها کمک کنم. گلزنی برای من چیز جدیدی نیست می خواهم به این روند ادامه دهم. زمانی که به میدان می آیم و گلی به ثمر نمی رسانم بسیار ناامید می شوم. گل زنی، هدفی است که برای آن به میدان پا می گذارم و می خواهم گل زنی هایم موجب پیروزی تیم شود؛ این موضوع، خوشحالی من را دوچندان خواهد کرد.
او در مورد پیوستنش به تیم بریستول ادامه داد:

مربی تیم به خانه من آمد و من پیشنهاد آنها را برای پیوستن به بریستول قبول کرده ام. در همان ابتدا، رابطه خوبی با هم برقرار کردیم و او موفق شد، اعتماد خانواده من را جلب کند. من به شهر بریستول آمده ام و از بودن در اینجا لذت می برم. در تمرینات نهایت تلاش خودم را به کار خواهم گرفت. تنها مسئله ای که خیلی بر روی آن تمرکز دارم و می خواهم از این حیث پیشرفت قابل توجهی داشته باشم، پای چپ من است. می خواهم به توانایی های پای چپم بی افزایم و در بازی با هر دو پا موفق باشم.


آبراهام، سه شنبه با دو گل خود تیم بریستول را جلو انداخته بود اما آنها در پایان، مسابقه را با نتیجه 3-2 واگذار کرده اند. او در مورد شکست برابر تیم شفیلد ونزدی افزود:

بازی خوبی بود، چراکه موفق به ثبت دو گل شده ام. اما در پایان، چوب اشتباهاتمان را خوردیم. باید زمانی که موقعیت داشتیم، کار را تمام می کردیم و به تیم حریف اجازه خود نمایی نمی دادیم. امیدوارم در آینده دیگر اشتباهات این چنین، تکرار نشود. می خواهیم مسابقات پلی آف را با عملکرد بهتری به سرانجام برسانیم.  امیدوارم با گل زنی خود در این مسابقات، بتوانم برای تیم موثر باشم. می خواهم از لحاظ فیزیکی قوی تر شوم، چراکه در چمپیونشیپ، بازیکنان مسن تر، بسیار قدرتمند خواهند بود و من باید خودم را هرچه سریع تر با این لیگ انطباق دهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد