کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: انتظار بازی بزرگی خواهیم داشت؛ لوئیز به میدان خواهد رفت

سرمربی ایتالیایی آبی ها در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر تیم لیورپول، در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است.  
تیم چلسی، فردا شب، از ساعت 23:30 (به وقت ایران)، در چارچوب رقابت های هفته پنجم لیگ جزیره، در ورزشگاه استمفوردبریج، پذیرای تیم لیورپول خواهد بود. آبی های لندن، در پنج دیدار رسمی این فصل، هرگز متحمل شکست نشده اند. آن ها در چهار بازی لیگ، موفق به کسب سه برد و یک تساوی شده اند. از طرفی دیگر، قرمزهای مرسی ساید، در چهار بازی لیگ، موفق به کسب دو پیروزی، یک تساوی و متحمل یک شکست شده اند.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه چلسی، سرمربی ایتالیایی آبی ها، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر تیم لیورپول اظهار کرد:

بازی بسیار دشواری در مقابل یک تیم قدرتمند خواهیم داشت. من فکر می کنم لیورپول یک تیم بسیار خوب دارد؛ آنها بسیار پر فشار بازی می کنند و در فاز هجومی بسیار خطرناک هستند. ما انتظار بازی بزرگی خواهیم داشت چرا که آنها تیم قدرتمندی هستند.

کونته در مورد وضعیت کاپیتان تری و حضور داوید لوئیز افزود:

یکی از رباط های مچ پای جان آسیب دیده است. پس از گفت و گویی با پزشک معالج او، به این نتیجه رسیده ایم که جان نیاز به 10 روز استراحت خواهد داشت. او برای بازیابی سلامتی خود، سخت مشغول تلاش است و یک جلسه تمرینی کوتاه را سپری کرده است. فردا برای اولین مرتبه، داوید لوئیز برای ما بازی خواهد کرد. ما در مورد این تصمیم اطمینان کافی داریم. توقع یک بازی بسیار خوب از لوئیز خواهیم داشت و ما می دانیم که او بازیکن خوبی است. او در حال تلاش برای کمک به تیم است و ما هم در حال آموزش او، مطمئنا او بهترین عملکرد خود را به نمایش خواهد گذاشت. زمانی که یک بازیکن جدید، به ترکیب شما اضافه می شود، آن بازیکن نیاز به فرصت برای انطباق خواهد داشت. او از زمانی که به جمع ما اضافه شده است، از لحاظ کارهای دفاعی، بسیار خوب ظاهر شده است و من اعتماد به نفس خوبی در او مشاهده می کنم.

کونته در مورد وضعیت سایر بازیکنان توضیح داد:

فابرگاس سخت مشغول تمرین کردن است و راه دشواری پیش رو دارد. او بازیکن بزرگ و با ذهنیت بزرگی است. مارکوس، آماده بازی در دیدار فردا خواهد بود، از او در صورت لزوم استفاده خواهد شد. بازی در مقابل تیم لسترسیتی در رقابت های لیگ کاپ، می تواند فرصت خوبی برای حضور او در میدان باشد.

او در پاسخ به وضعیت کوستا و سه کارته بودن او افزود:

دریافت سه کارت زرد برای او جای نگرانی نخواهد داشت. این بازیکن در حال پیشرفت است؛ همان چیزی که در دیدار برابر تیم سوانزی مشاهده کرده اید. کوستا مهره کلیدی است، دیگر بازیکنی که می تواند فوق العاده با کیفیت ظاهر شود، میچی باتشوایی است.

او در مورد یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی قرمزهای مرسی ساید ادامه داد:

یورگن کلوپ یک مربی خوب است؛ یکی از بهترین ها در جهان. او بارها نشان داده که مربی بزرگی است. من در مورد او اطلاعات کمی دارم. ما تنها یک بار در مقابل هم قرار گرفته ایم، در رقابت های پیش فصل. او یک مدیر فوق العادست و خوشحالم که فردا در مقابل او قرار خواهم گرفت.

 منبع: طرفداری 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد