کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کوستا: احساساتم را بروز می دهم چون از شکست متنفرم

دیگو کوستا، مهاجم تیم چلسی می گوید که از شکست متنفر است و اذعان کرد که اگر درون زمین اوضاع بر وفق مراد او پیش نرود، مهار احساساتش سخت است.   
این مهاجم اسپانیایی-برزیلی در 4 مسابقه این فصل چلسی در لیگ برتر 3 کارت زرد دریافت کرده است و اغلب به خاطر رفتار های درون زمین مورد انتقاد قرار می گیرد اما وی به مجله رسمی باشگاه چلسی گفت:

وقتی وارد زمین می شویم، می خواهیم پیروز شویم، این چیزی است که همه می خواهیم. و وقتی بازی تمام می شود، اگر برنده شده باشید، خوشحال به خانه می روید. اگر در دیداری شکست بخورم، در پایان بازی چارچوب ذهنی متفاوتی خواهم داشت. با احساس ناراحتی به خانه می روم. بنابراین همیشه باید بدانید که اتفاقات درون زمین باید همانجا باقی بمانند، تا برای کسب پیروزی به تیم کمک کنید.

شکست خوردن را دوست ندارم، دوست ندارم در موقعیت بازنده ها باشم و بار ها این را نشان داده ام. این را درون زمین نشان می دهم. معتقدم که احساس هم تیمی های من به شکست نیز همینطور است، اما هرکس آن را به شکل متفاوتی درون زمین بروز می دهد و من در راه فرار از شکست روحیه جنگندگی زیادی نشان می دهم. ما همیشه باید شخصیت خود را درون زمین نشان دهیم، و من احساسات خود را نشان می دهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد