کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

جیمی کرگر: اشتباهات دفاع چلسی در این سطح، غیر قابل باور است؛ نشانه های خوبی در دفاع لیورپول دیده می شود

مدافع سابق لیورپول و کارشناس شبکه اسکای، در تحلیل بازی چلسی-لیورپول، در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است. 

 

 تیم چلسی، شب گذشته با عملکرد ضعیف دفاعی با نتیجه 2-1 در استمفوردبریج، مغلوب مردان یورگن کلوپ شده است. آبی های لندن، تحت هدایت آنتونیو کونته، پس از 3 برد و یک تساوی در رقابت های لیگ جزیره، اولین شکست فصل 17-2016 خود را تجربه کردند. در نیمه اول، جای گیری اشتباه مدافعان چلسی، موجب شد تا توپ ارسالی کوتینیو، لوورن را بدون هیچ دردسری در موقعیت گل زنی قرار دهد تا این مدافع موفق شود با ضربه پای راست خود دروازه آبی ها را فرو ریزد. گل دوم قرمز های مرسی ساید، با ضربه استثنائی هندروسون وارد دروازه شد و باز هم مدافعین چلسی با اشتباه در یار گیری، فرصت گلزنی را برای جوردن هندرسون فراهم کردند.




به گزارش وب سایت mirror، جیمی کرگر، کارشناس و مفسر شبکه اسکای اسپورت، در تحلیل بازی اظهار کرد:


من نمی دانم در صحنه گل اول تیم لیورپول، بازیکنان چلسی واقعا در حال انجام چه کاری بوده اند. لوورن کاملا آزاد بوده و 4 بازیکن چلسی، زمان ارسال توپ، هیچ کاری انجام نداده اند. نمی توانم باور کنم در این سطح از فوتبال چنین اشتباهاتی در دفاع یک تیم رخ دهد. به جز گری کیهیل، که یارگیری تقریبا خوبی انجام داده بود، سایر بازیکنان لیورپول آزاد بودند و توپ ارسالی کوتینیو به سادگی لوورن را در موقعیت گل زنی قرار داده است.



کونته، پیش از بازی اظهار کرد که زمان نا مناسبی در مقابل لیورپول بازی خواهیم داشت. چرا؟ چلسی نتایج خوبی کسب کرده بود و لیورپول هم فرم خوبی داشته است. حتی آنها میزبان این دیدار بوده اند.

کرگر، مدافع سابق تیم لیورپول، در ستایش از لوورن و ماتیپ افزود:


آنها هرگز متوقف نمی شوند. نشانه های بسیار خوبی در قلب دفاع لیورپول دیده می شود. آنها در مقابل تاتنهام، بسیار عملکرد خوبی داشته اند و امشب هم بسیار محکم از دروازه دفاع کرده اند. ماتیپ در اول راه قرار دارد و لوورن یک مدافه تراز اول است و همکاری بین آنها بسیار مناسب و دیدنی است و این موضوع، نوید یک دیوار مستحکم را در آینده خط دفاع لیورپول می دهد. لیورپول باید از دریافت گل، جلوگیری کند. این که تیم مهاجم های خوبی دارد و در حملات، بسیار قوی ظاهر می شود، دلیل نمی شود که بازیکنان در بازگشت و دفاع همکاری نداشته باشند. آنها به خوبی مراقب دروازه نیستند و بهای آن را هم در همان مسابقه پرداخت خواهند کرد. اگر لوورن و ماتیپ در 10 یا 15 بازی کنار هم حضور داشته باشند، خواهید دید که چه دفاع مستحکمی تشکیل می دهند.


منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد