کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آنری: کونته می توانست تعویض های خود را در زمان مناسب تری انجام دهد

تیری آنری کارشناس و مفسر شبکه اسکای، برنامه های آنتونیو کونته را برای تعویض بازیکنان، در جریان بازی با لیورپول، مورد انتقاد قرار داده است. 

 

تیم چلسی، در هفته پنجم رقابت های لیگ جزیره، برابر تیم لیورپول در خانه، متحمل شکست 2-1 شده است. آنتونیو کونته، سکاندار آبی ها، پس از این بازی، همانطور که در طرفداری خواندید، اظهار کرد که علت تعویض های لحظات آخری او، اضافه کردن طراوت به سیتم چلسی است. او که پیش از این توانسته بود با تعویض های خود در واپسین لحظات نتایج خوبی کسب کند، این بار موفق نشد نتیجه مناسبی از این کار دریافت کند و همین مسئله، موجب شد تا تیری آنری تاکتیک او را مورد انتقاد قرار دهد.


به گزارش وب سایت دیلی میل، تیری آنری، اسطوره باشگاه آرسنال و کارشناس شبکه اسکای، در مورد شکست تیم چلسی و برنامه های آنتونیو کونته اظهار کرد:


عادلانه می پرسم، در هفت دقیقه پایانی، آوردن سه بازیکن، چه تاثیری می تواند داشته باشد؟ ما در مسابقات گذشته، شاهد بودیم که بازیکن تعویضی، توانسته در دقایق آخر بازی، پایانی دراماتیک را برای باشگاه خود رقم بزند، اما همیشه این گونه خواهد شد؟ من از این تصمیم شگفت زده شده ام. اسکار به عنوان مهاجم دوم در میدان حضور داشته است، اما من متوجه نمی شوم چرا کونته، بعد از یک ساعت یا 65 دقیقه میچی باتشوایی را به زمین بازی نیاورد و با دو مهاجم واقعی بازی نکرد؟ من فکر می کنم کونته می توانست تعویض های خود را در زمان مناسب تری انجام دهد.


منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد