کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوا: پس از کسب نتایج ضعیف، باید بازی در مقابل آرسنال را مثل فصول گذشته پیروز شویم

سنگربان بلژیکی تیم چلسی، پس از شکست مقابل تیم لیورپول، در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است. 

 

تیم چلسی، در پنجمین رقابت خود در لیگ جزیره، متحمل شکست شده است. آبی های لندن که تحت هدایت آنتونیو کونته، در هیچ یک از مسابقات رسمی فصل جاری، طعم شکست را نچشیده بودند، شب گذشته در ورزشگاه خانگی خود، با نتیجه 2-1 مغلوب شاگردان یورگن کلوپ شدند. دو گل از لوورن و هندرسون و تک گل دیگو کوستا برای آبی ها سرانجام تلاش دو تیم بوده است.


به گزارش وب سایت رسمی باشگاه چلسی، تیبوا کورتوا، سنگربان بلژیکی تیم چلسی پس از شکست در مقابل قرمز های مرسی ساید اظهار کرد:


ما شروع خوبی نداشته ایم. نیمه اول مسابقه، نتوانستیم به درستی مبارزه کنیم و همه مشکلات از همین نقص آغاز شد. آنها توانستند ما را به خوبی تحت فشار بگذارند و فرصت خود نمایی را از ما گرفتند و کار را برای ما سخت کردند و ما در نیمه اول با دو گل مغلوب شده ایم. نیمه دوم کمی بهتر ظاهر شدیم. ما موفق به جبران یکی از گل های خورده شدیم ولی برای تساوی بازی نیاز به یک شانس بزرگ داشته ایم. گل اول را به راحتی دریافت کردیم و پس از آن با فاصله اندک، باز هم دروازه خود را باز شده دیده ایم.  همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و ما روی ضعف دفاعی نتوانستیم جلوی پیشروی آنها را بگیریم. زمانی که سعی در جبران نتیجه داشتیم گل دوم را دریافت کردیم و از این موضوع شوکه هستیم. پس از یک پرتاب، توپ به جوردن هندرسون رسید و او هم با یک ضربه استثنایی موفق شد دروازه ما را فرو ریزد. در این مواقع، تغییر نتیجه بسیار کار سختی است. فصل گذشته در مقابل تاتنهام، ابتدا دو گل دریافت کردیم ولی به سرعت توانستیم گل اول را جبران کنیم ولی در این دیدار شرایط کاملا متفاوت بوده است. در ادامه راه، یک بازی در مقابل لستر سیتی در رقابت های لیگ کاپ، و یک بازی در مقابل آرسنال خواهیم داشت و امیدوارم به مسیر پیروزی خود بازگردیم.  ما سبک بازی تیم لستر سیتی را می شناسیم. بازی در مقابل آنها بسیار دشوار خواهد بود. ما برای فتح عناوین به میدان خواهیم رفت. می دانیم که بازی آسانی پیش رو نخواهیم داشت ولی پس از کسب دو نتیجه ناامید کننده باید واکنش خوبی از خود نشان دهیم. بازی در مقابل آرسنال را باید به مانند فصول گذشته با پیروزی به اتمام برسانیم.


منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد