کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: در غیاب تری، خط دفاعی سردرگم و آشفته بود

تیم فوتبال چلسی جمعه شب در غیاب جان تری، در ورزشگاه خانگی خود مقابل لیورپول تن به شکست داد. 

 

 تیم فوتبال چلسی پس از سه پیروزی متوالی در سه هفته ابتدایی فصل جدید و تساوی هفته قبل مقابل سوانسی، نخستین شکست این فصل را در ورزشگاه خانگی خود تجربه کرد.


شاگردان آنتونیو کونته در دیداری که جان تری کاپیتان خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشتند، در استمفورد بریج پذیرای لیورپول بودند. لیورپول در همان نیمه نخست دو بار توسط دیان لوورن و جوردن هندرسون به گل رسید تا غیبت جان تری بیش از پیش به چشم بیاید. آنتونیو کونته سرمربی چلسی پس از پایان بازی ضمن تمجید از قدرت رهبری و سازماندهی جان تری در خط دفاعی چلسی، غیبت این بازیکن را از عوامل اصلی شکست برابر لیورپول عنوان کرد و در نشست خبری پس از بازی گفت:


به نظرم تیم ما در بازی امروز، در برخی موقعیت های خاص فاقد سازماندهی لازم بود. شما باید توجه خاصی به ضربات آزاد و پرتاب های حریف داشته باشید. صادقانه بگویم در نیمه نخست به خاطر عدم سازماندهی مناسب، دو گل به حریف تقدیم کردیم. گل اول روی یک ضربه آزاد و دومی هم روی پرتاب اوتی که برای هندرسون ارسال شد، و این بازیکن در حالی که هیچ کس را مزاحم خودش نمی دید، با یک شوت دیدنی دومین گل تیمش را به زیبایی به ثمر رساند.

کونته شرایط تیمش پس از دریافت دو گل را اینگونه تشریح کرد:


وقتی به این شکل و با اشتباهات بازیکنان خودی، از تیمی مثل لیورپول دو گل دریافت کرده و حریف از شما پیش می افتد، بازگشت به بازی بسیار دشوار خواهد بود زیرا لیورپول تیم بسیار قدرتمندی است و بازی برابر چنین تیمی بسیار دشوار است. در دیداری دشوار و حساس مثل بازی امروز در تمام لحظات بازی باید تمرکز خود را حفظ کرده، و نباید از حریف غافل شد زیرا در این دیدارها لحظه ها و ثانیه ها می توانند سرنوشت بازی را رقم بزنند.

کونته که مقابل لیورپول نخستین شکست فصل را تجربه کرد، در مورد بازگشت جان تری برای دیدار روز سه شنبه برابر لستر سیتی در چارچوب جام حذفی انگلیس، اینگونه گفت:


نمی دانم. تری از ناحیه قوزک پا آسیب دیده و به همین خاطر نمی توانم زمان دقیق بازگشت او به میدان را مشخص کنم.

و جمله پایانی آنتونیو کونته ۴۷ درباره داوید لوئیز مدافع برزیلی است که با جدایی از پاری سن ژرمن، بار دیگر به چلسی پیوست. کونته درباره لوئیز در یک جمله گفت:


به نظرم لوئیز خیلی خوب بازی کرد.


منبع:وبسایت نود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد