کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آمار و ارقام خبر از عملکرد درخشان لوئیز در برابر لیورپول می دهد

مدافع 29 ساله آبی های لندن، بنابر آمار اسکای، عملکرد خوبی از خود در مقابل تیم لیورپول به نمایش گذاشته است. 

 

هفته پنجم رقابت های لیگ جزیره، با میزبانی تیم چلسی، در برابر لیورپول آغاز شد. در این دیدار، آبی های لندن پس از یک نمایش ضعیف در نیمه اول و ناتوانی در جبران گل های دریافت شده، پس از 3 برد و یک تساوی، متحمل شکست شده اند. مردان آنتونیو کونته، در نیمه اول با دریافت 2 گل از دژان لوورن و جوردن هندرسون، بازنده به رختکن رفتند، در نیمه دوم، تیم چلسی سازماندهی بهتری پیدا کرد و موفق شد به لطف ماشین گلزنی این روزهای خود، یعنی دیگو کوستا، اختلاف را به حداقل برساند ولی در پایان این تیم لیورپول بود که با نتیجه 2-1 سه امتیاز بازی را کسب کرد.


به گزارش وب سایت رسمی باشگاه چلسی، داوید لوئیز، مدافع برزیلی تیم چلسی، در غیاب کاپیتان تری، برای اولین مرتبه پس از دو سال به ترکیب اصلی چلسی بازگشته است. او در مورد این دیدار در گفت  گویی با تلویزیون چلسی، اظهار کرد:


کنترل بازی در نیمه اول، در اختیار تیم لیورپول بوده است، آنها موقعیت های زیادی به روی دروازه ما خلق کردند. گل دوم آنها شگفت انگیز بود. ما گل های ساده ای دریافت کرده ایم و امیدوارم در مسابقات آتی این مشکل را برطرف کنیم و به مسیر درست، بازگردیم.

او در مورد گل اول قرمز های مرسی ساید عنوان کرد:


در ضربات کاشته، به طور معمول باید مدافعین در یک خط مستقیم قرار گیرند. متاسفانه ما سازماندهی خوبی در آن صحنه نداشته ایم و به همین دلیل دو یا سه بازیکن آنها آزاد بوده اند. این ماهیت لیگ برتر است؛ زمانی که اشتباهی می کنید تاوانش را این طور خواهید پرداخت، به خصوص زمانی که از روی ضربات شروع مجدد گل دریافت می کنید. جبران آن بسیار سخت است.

سرمربی ایتالیایی آبی ها در گفت و گویی با این تلویزیون اظهار کرد:


ما در لحظات کلیدی، تمرکز کافی را نداشته ایم. در این شکل بازی ها، باید به جزئیات توجه کرد، چراکه همین نکات ریز و جزئی تفاوت ها رار قم خواهد زد.

پس از اتمام مسابقه، آنتونیو کونته از داوید لوئیز ستایش کرده است. آمار منتشر شده از عملکرد لوئیز در شبکه اسکای، نشان می دهد که نمی توان او را مقصر این باخت دانست، چراکه او عملکرد بسیار خوبی در این دیدار داشته است.

 همانطور که در عکس بالا مشاهده می فرمایید؛ داوید لوئیز که در برخورد با سادیو مانه، از ناحیه بینی دچار خون ریزی شد، عملکرد خوبی در این دیدار از خود به نمایش گذاشته است.


او پس از شکست برابر تیم لیورپول ادامه داد:


از آمدن در اینجا-لیگ جزیره- بسیار خوشحال هستم، اینجا بهترین مسابقات جهان انجام می شود. کمی ناراحت هستم، چراکه نمی خواستم بازگشتم در اولین دیدار با شکست به پایان برسد. در حال حاضر، می خواهیم رو به جلو حرکت کنیم و توقف ناپذیر باشیم. ما نیاز داریم شرایط خود را بهبود بخشیم و بازی های بهتری از خود به نمایش بگذاریم.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد