کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: حمایت هواداران باور نکردنی بوده است

سرمربی ایتالیایی آبی ها، از حمایت هواداران این تیم، شگفت زده شده است.  
آبی های لندن، موفق شدند از شکست 2-0 در مقابل تیم لستر سیتی، بگریزند و با نتیجه 4-2، روباه ها را در هم بکوبند. در این دیدار، سسک فابرگاس، که در هر 4 گل تیم چلسی، نقش اساسی داشته است، در پایان، به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شده است. او دو گل و یک پاس گل در این بازی به نام خود ثبت کرده است.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه چلسی، آنتونیو کونته، سکاندار آبی ها که در آخرین بازی لیگ جزیره متحمل اولین شکست خود در برابر تیم لیورپول شده بود؛ توانست در دومین آزمون خود در رقابت های لیگ کاپ انگلستان، پیروز شود و به دور بعدی این رقابت ها راه یابد. تیم چلسی، شب گذشته در ورزشگاه کینگ پاور مهمان روباه ها بوده است. هواداران آبی ها که در این مسابقه با دریافت دو گل، شوکه شده بودند دست از تشویق تیم مورد علاقه خود بر نداشته اند و با حمایت خود و درخشش فابرگاس، موفق شدند پیروزی تیم خود را جشن بگیرند. آنتونیو کونته در مورد جو ورزشگاه و حمایت هواداران، در گفت و گویی با شبکه اختصاصی باشگاه چلسی، عنوان کرد:

حمایت آنها باور نکردنی بوده است. آنها با حمایت خود، تیم را همراهی می کنند و می خواهم از آنها تشکر کنم که پس از دریافت دو گل، تیم را رها نکرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد