کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: پس از دریافت دو گل، نشان دادیم تیم ما شخصیت برتری دارد

سسک فابرگاس و گری کیهیل، پس از کسب پیروزی در مقابل لستر سیتی، در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده اند.  
شب گذشته، تیم لستر سیتی در ورزشگاه خانگی خود، کینگ پاور، پذیرای آبی های لندن در چارچوب رقابت های لیگ کاپ انگلستان بوده اند. روباه ها ابتدا شروع خوبی داشتند و موفق شدند، با درخشش اوکازاکی، دو گل زود هنگام تا دقیقه 37 وارد دروازه بگوویچ کنند. در ادامه مردان آنتونیو کونته موفق شدند با گل های، گری کیهیل، آزپیلیکوئتا و دو گل سسک فابرگاس به برتری 4-2 دست یابند.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه چلسی، سسک فابرگاس بهترین بازیکن شب گذشته دیدار دو تیم چلسی-لسترسیتی، پس از پیروزی تیم خود اظهار کرد:

در نیمه اول دو گل دریافت کردیم. کمی ناعادلانه بود؛ شاید اشتباهاتمان موجب دریافت این دو گل شده است. ما ابتدا تمرکز کافی نداشته ایم ولی بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته ایم و از این برد، احساس خوبی خواهیم داشت. ما می دانستیم که تیم لستر، در ضد حملات بسیار خطرناک هستند و بهای اشتباهات خودمان را در ضد حملات پرداختیم، اما پس از آن نشان داده ایم که تیم ما شخصیت برتری دارد.
گری کیهیل در ادامه صحبت های فابرگاس افزود:

همیشه نکات و مواردی وجود دارد که شما از آن بی اطلاع هستید و ما در تلاش خواهیم بود که این مسائل را یاد بگیریم و شرایط خود را بهبود بخشیم. از اواسط نیمه اول، نشان دادیم که می خواهیم پیروز میدان شویم و نیمه دوم نشان دادیم که سزاوار این پیروزی هستیم. ما موقعیت گلزنی فراهم کردیم و فابرگاس کار را تمام کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد