کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

موراتا: می توانستم با پیوستن به چلسی، به گرانترین بازیکن اسپانیا تبدیل شوم

آلوارو موراتا مهاجم ملی پوش رئال مادرید اذعان می کند که قبل از تصمیمش مبنی بر بازگشت به رئال مادرید، چلسی خواهان جذب وی بوده است.  
آلوارو موراتا در طول تابستان به تیم های زیادی لینک شد و سرانجام تصمیم گرفت با بازگشت به رئال مادرید در این تیم بماند. وی در مصاحبه با Sport Bild گفت:

چلسی علاقه زیادی به جذب من داشت. آنتونیو کونته همچنین من را در یوونتوس می خواست و من با این تیم قرارداد امضا کردم و این پیشنهاد بسیار خوبی در آن زمان بود. چلسی پیشنهادی 70 میلیون یورویی برای جذب من ارائه داد. من می توانستم به گرانترین بازیکن اسپانیایی تاریخ تبدیل شوم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد