کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد: باتشوایی در تمرینات، از هیچ تلاشی دریغ نمی کند

ستاره بلژیکی تیم چلسی، از هموطن خود، یعنی باتشوایی حمایت کرده است.  
تیم چلسی، در دومین بازی خود در رقابت های لیگ کاپ انگلستان، موفق شد تیم لستر سیتی را در ورزشگاه کینگ پاور، با نتیحه 4-2 مغلوب کند. آبی های لندن پیش از این، از سد تیم بریستول راورز عبود کرده بودند و در سومین بازی، باید به مصاف تیم وست هم بروند. میچی باتشوایی، مهاجم بلژیکی آبی ها که عملکرد راضی کننده ای در مجموع، داشته است، موفق نشد در بازی برابر روباه ها خودی نشان دهد.

به گزارش وب سایت dailystar، ادن هازارد، ستاره به اوج بازگشته آبی ها، در مورد هموطن خود-میچی باتشوایی- اظهار کرد:

او یک مرد عالی است. او در حال فراگیری زبان انگلیسی است و در این راه، من او را کمک خواهم کرد؛ نمی دانم آموزگار خوبی هستم یا نه اما سعی خودم را خواهم کرد. او در تمرینات، از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. با وجود او و دیگو کوستا، ما دو مهاجم بسیار عالی در اختیار داریم. گاهی اوقات با یک و گاهی اوقات با دو مهاجم بازی خواهیم کرد و این موضوع برای او-باتشوایی- کمی مشکل است، چراکه باید از روی نیمکت بازی را دنبال کند، اما او هنوز جوان است و فرصت زیادی برای بازی در این تیم دارد و من مطمئن هستم که او خواهد درخشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد