کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رانیری: اختلافاتم با مورینیو به دوران ماقبل تاریخ مربوط می شود

سرمربی ایتالیایی لسترسیتی در آستانه بازی با منچستریونایتد عنوان کرد که اختلافاتش با ژوزه مورینیو مدت هاست که به پایان رسیده و این دو اکنون رابطه خیلی خوبی با یکدیگر دارند.  
ژوزه مورینیو - سرمربی کنونی منچستریونایتد - پس از پیوستن به چلسی در سال 2004، از کلودیو رانیری - همتای قبلی اش در آن باشگاه - به دلیل انگلیسی ضعیفش و همچنین عدم توانایی در کسب جام انتقاد کرده بود. با این حال، 12 سال پس از آن زمان، کلودیو رانیری با لسترسیتیِ کاندیدای سقوط موفق به قهرمانی در لیگ برتر شد و ژوزه مورینیو با تیمی که در فصل قبل موفق به کسب قهرمانی با آن شده بود، بیش از چند ماه دوام نیاورد و از هدایت چلسی برکنار شد.

به گزارش سایت Sky Sports، مورینیو و رانیری پیش از شروع این فصل لیگ برتر در رقابت کمیونیتی شیلد به مصاف هم رفتند، دیداری که با پیروزی 1-2 شیاطین سرخ در استادیوم ومبلی به پایان رسید. اکنون در آستانه دیدار روز شنبه دو تیم منچستریونایتد و لسترسیتی، رانیری با وجود شکست های پیاپی همتای پرتغالی اش در فصل جدید، به ستایش از او پرداخته ست و تاکید کرد که هیچ اختلافی با او ندارد. وی در این باره اظهار کرد:

بله ما اختلافاتی داشتیم، اما این موضوع به دوران ماقبل تاریخ بر می گردد. اکنون رابطه ما شگفت انگیز است، خیلی خوب است و هیچ مشکلی نداریم. چرا باید داشته باشیم؟
آیا به یاد دارید که در تابستان در دیدار Soccer Aid (دیداری خیریه به نفع یونیسف) حضور داشتیم؟ من سرمربی تیم منتخب جهان بودم و ژوزه سرمربی انگلیسی ها؟ اختلافات ما مربوط به مدتی بسیار قبل است و من اکنون با او راحت هستم. همه سرمربیان کارهای زیادی را برای انجام دادن دارند. این طبیعی است. او یک سرمربی عالی و یک شخص شگفت انگیز است. شاید او باید من را به یک نوشیدنی قرمز مهمان کند. من عاشق نوشیدنی قرمز هستم و اگر او من را مهمان کند، نزد او خواهم رفت و [بعد از بازی روز شنبه] با او نوشیدنی خواهیم نوشید. مورینیو یک سرمربی شگفت انگیز، با استعداد و باهوش است.
ژوزه مورینیو فرم بد اخیر تیمش را مربوط به اشتباهات فردی بازیکنانش دانسته است و پس از باخت منچستریونایتد مقابل واتفورد، به طور خاص از عملکرد ضعیف لوک شاو صحبت کرد. این صحبت ها، نگرانی هایی را درباره نحوه برخورد وی با بازیکنان تیمش و تاثیر آن در روابط بازیکنان و سرمربی و همینطور جو رختکن تیم بر انگیخته است. رانیری اما معتقد است که انتقادات شخصی مورینیو از بازیکنانش می تواند نوعی بازی روانی با آن ها برای تحریک هرچه بیشتر آنان جهت ارائه بهترین عملکردشان باشد. وی در این باره بیان کرد:

هر سرمربی راه و روش خود را دارد. گاهی لازم دارید که چنین کاری را انجام دهید. گاهی اوقات حتی من، نه در این تیم اما در تیم های دیگر، سعی کرده ام که واکنش بازیکنانم را تحریک کنم. همیشه یک روانشناسی وجود دارد. نمی دانم که ژوزه چه کار کرده است، بنابراین سخت است که بگویم. اما حتی اگر می دانستم هم آن را به شما نمی گفتم!
رانیری همچنین تایید کرد که ممکن است دروازه بانش - کاسپر اشمایکل - را در دیدار مقابل منچستریونایتد در اختیار نداشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد