کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی ۰ - ۳ آرسنال

هفته ششم رقابت های لیگ برتر انگلستان، تیم آرسنال موفق شد در خانه چلسی را شکست  و به رده سوم صعود کند.  

 

در دربی حساس لندن شاگردان ونگر و کونته در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که در نهایت توپچی ها با کسب یک پیروزی پر گل و ارزشمند، خود را ۱۳ امتیازی کرد و با تفاضل گل بهتر به رده سوم صعود کردند.

لحظات حساس:

 دقیقه '۴: آرسنالی ها بازی را هجومی آغاز کردند و شوت پای چپ محکم کازورلا از پشت محوطه با واکنش خوب کورتوا برگشت داده شد.

دقیقه '۱۱ (۱-۰)(الکسیس سانچز): روی اشتباه فاحش کیهیل و پرسینگ الکسیس سانچز، آرسنال به گل اول رسید؛ مهاجم شیلیایی به خوبی توپ ربایی کرد و در موقعیت تک به تک قرار گرفت و سپس با یک ضربه چیپ توپ را وارد دروازه کورتوا کرد.


دقیقه '۱۴ (۲-۰)(تئو والکات): شیرازه چلسی به یک باره از هم پاشید؛ پاسکاری های عالی بازیکنان آرسنال پشت محوطه چلسی، با تشکیل مثلث ایووبی، بیرین و والکات به گل دوم منجر شد؛ ارسال توپ زمینی از طرف مدافع اسپانیایی به دهانه دروازه، با بغل پای والکات به گل دوم تبدیل شد.

 دقیقه '۲۱: اولین موقعیت جدی چلسی توسط ویلیان از دست رفت؛ حرکت عرضی هازارد پشت محوطه آرسنال و پاس او به سمت راست محوطه، با ضربه زمینی ویلیان همراه شد که توپ با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

 دقیقه '۳۰: بازی روان و تماشایی آرسنال چلسی را اسیر خود کرده بود و این بار ایوانوویچ مجبور شد تا چسبیده به محوطه جریمه، ایووبی را با خطا متوقف کند؛ اما ضربه ایستگاهی سانچز خوب نبود و توپ به دیوار دفاعی برخورد کرد. لحظه ای بعد کوکلین به دلیل مصدومیت جای خود را به ژاکا داد.

دقیقه '۴۰ (۳-۰)(مسوت اوزیل): ضدحمله سریع آرسنالی ها با پاس اوزیل به سمت راست، و ارسال سانچز به روی دروازه، و در نهایت ضربه والی پای چپ اوزیل که پس از برخورد با تیر عمودی وارد دروازه کورتوا شد تا آبی های لندن شکست سنگینی را در ورزشگاه امارات متحمل شوند.

 دقیقه '۱+۴۵: ارسال توپ از سمت چپ پس از مشت چک، در زاویه ای تنگ نصیب هازارد شد اما ضربه محکم این بازیکن با روی پای راست، به دیوار کناری دروازه برخورد کرد تا چلسی نیمه اول را با شکستی سنگینو تحت تأثیر بازی زیبای شاگردان ونگر به پایان رساند.

 دقیقه '۸۳: باتشوایی روی یک پاس در عمق از میانه های میدان، در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما از این فرصت طلایی استفاده نکرد و چک با واکنشی عالی توپ را به کرنر فرستاد.

منبع:وب‌سایت نود

نظرات 2 + ارسال نظر
امیرحسین یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 11:19

کاظم شنبه 3 مهر 1395 ساعت 23:48

فاجعه بودیم. این دفاع چرا اینجوریه؟حتی یک حمله خطرناک هم نکردیم. تنها کارمون پاس دادن توو عرض بود. هیچ کار نکردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد