کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی هلند – بلاروس؛ لاله ها به دنبال کسب نخستین پیروزی

پس از نتایج فوق العاده ضعیف تیم ملی هلند در مسابقات انتخابی یورو ۲۰۱۶ که به حذف شدن این تیم از این مسابقات و عدم حضور لاله های نارنجی در یورو انجامید، به نظر می‌رسد دنی بلیند برای بازگرداندن این تیم به روزهای اوج گذشته کار بسیار دشواری خواهد داشت .
هرچند که دیدار مقابل بلاروس میتواند نقطه عطفی در نتایج تیم ملی هلند باشد.  
پس از اینکه تیم ملی هلند با مربیگری لوییز فن خال توانست به مقام سوم جام جهانی دست یابد،کمتر کسی فکر می‌کرد این تیم حتی نتواند به مرحله نهایی یورو ۲۰۱۶ صعود کند. پس از اینکه گاس هیدینگ مربیگری هلند را پذیرفت، نتایج ضعیف و بد شانسی‌های لاله‌ها شروع شد تا در نهایت این مربی پر آوازه از مربیگری این تیم استعفا دهد و دنی بلیند، دستیار گاس هیدینگ و پدر دالی بلیند مربیگری لاله‌ها را بر عهده بگیرد، اما نتایج ضعیف این تیم در هدایت بلیند نیز ادامه داشت تا این تیم نتواند راهی یورو ۲۰۱۶ شود. به هر ترتیب، هلند بد حال، نخستین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ را با تساوی بیرون از خانه مقابل سوئد شروع کرد تا در نهایت پس از اینکه تمامی تیم‌های حاضر در گروه A نخستین بازی خود را انجام دادند، در گروهی که تیم‌هایی چون هلند، فرانسه و سوئد حضور دارند، با کمال شگفتی بلغارستان تنها تیمی باشد که ۳ امتیاز کامل را دریافت کرد تا به تنهایی صدر نشین این گروه باشد.

مهمترین مسئله ای که این بازی را تحت الشعاع قرار خواهد داد غیبت آرین روبن به دلیل مصدومیت در این دیدار است، این بازیکن ۳۲ ساله به دلیل مصدومیت تعداد زیادی از بازی‌های اخیر تیم ملی را از دست داده است، روبن ۸۸ بار برای لاله ها به میدان رفته است اما به دلیل مصدومیت‌های طولانی مدتی که در ماه‌های گذشته گریبانگیرش شده بود در سال ۲۰۱۶ تنها یک بار برای تیم ملی هلند به میدان رفته است. اما در نقطه مقابل بازگشت دوباره کوین استروتمن به ترکیب لاله ها برای هواداران این تیم خبر خوشی خواهد بود. اما در اردوی بلاروس مسئله متفاوت است، این تیم به پشتوانه ستارگانی که در باته بوریسوف بازی می‌کنند، در مقابل فرانسه نمایش خوبی از خود نشان دادند و موفق شدند نایب قهرمان یورو ۲۰۱۶ را متوقف کنند، خاتسکویچ، مربی بلاروس امید زیادی به سیگنویچ، گوردیچوک و پالیاکو بسته است تا بتواند با نتیجه مطلوب از زمین فاینورد روتردام خارج شود.

نکات احتمالی این دیدار:

قضاوت این دیدار بر عهده کریگ تامسون اسکاتلندی خواهد بود.

۶ دیدار پایانی این دو تیم در مقابل یکدیگر با ۴ پیروزی برای هلند و دو پیروزی برای بلاروس همراه بوده است، لاله ها در این دیدارها موفق شده اند ۱۰ بار دروازه حریف را بگشایند و بلاروس تنها ۳ بار موفق به گلزنی مقابل هلند شده است.

تمامی دیدارهای این دو تیم در مقابل هم مربوط به بازی‌های مقدماتی یورو می‌شود و این نخستین بازی این دو تیم در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی خواهد بود.

آخرین دیدار این دو تیم مربوط به انتخابی یورو ۲۰۰۸ می‌شود که بلاروس موفق شد با حساب ۲-۱ پیروزی ارزشمندی را در خانه به دست آورد.

هر دو تیم در ۵ دیدار آخری که به میدان رفته اند، فراز و نشیب بالایی داشته اند و ۲ برد، ۲ تساوی و یک شکست حاصل کار هر دو تیم در ۵ دیدار گذشته خود بوده است.

هلند در ۶ دیدار گذشته اش موفق شده است ۷  بار دروازه حریفان را فرو بریزد در حالیکه بلاروس تنها ۳ بار موفق به گلزنی در دیدارهای اخیر خود شده است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

هلند: استکلنبرگ – دیورای – بروما – ون دیجک -  بلیند – واینالدوم – استروتمن – کلاسن – دپای – ینسن – اسنایدر

بلاروس: هاربونو – پالیاکو – پالیستویچ – سیواکو -  بارداچوف – کورزون – مایفسکی – کالاچف – گوردیچوک – استاسویچ – سیگنویچ

نتیجه احتمالی:

با توجه به اینکه هلند هرگز در خانه خودی مقابل بلاروس شکست نخورده است و تمامی دیدارهای خانگی مقابل این تیم را با پیروزی پشت سر گذاشته است، به نظر می‌رسد لاله های نارنجی کار سختی برای پیروزی در این دیدار نداشته باشد.

منبع:وبسایت نود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد