کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد: می خواهم در پست شماره 10 بازی کنم؛ زیر نظر کونته پیشرفت کرده ایم

هازارد خواهان آزادی بیشتری در ترکیب چلسی است. 

 

ادن هازارد هافبک بلژیکی تیم فوتبال چلسی علاقه مند است تا در این تیم آزادی بیشتری در حین بازی داشته باشد.


به گزارش Espn هازارد که فصل پیش فروغ چندانی نداشت فصل جاری را زیر نظر آنتونیو کونته بهتر آغاز کرده است. با این حال او علاقه مند است تا در زمین آزادی عمل بیشتری داشته باشد و به عنوان بازیکن پست شماره 10 بازی کند.


او در این خصوص گفت:


من دوست دارم در پست شماره 10 بازی کنم. من فکر می کنم در این صورت آزادی بیشتری خواهم داشت و بیشتر می توانم در کارهای هجومی نقش داشته باشم. در تیم ملی بلژیک فضای بیشتری در اختیار است و این بسیار خوب است. نمی دانم در چلسی نیز این اتفاق رخ خواهد داد یا نه. باید از مربی پرسید. من در حال حاضر در سمت چپ بازی می کنم و تمام سعی خودم را می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

این درست است که من دوست دارم در پست شماره 10 بازی کنم اما گاهی در چلسی با سیستمی بازی می کنیم که شماره 10 ندارد. فکر نمی کنم تیم بخواهد به خاطر من سیستم بازی خود را تغییر دهد. من در گذشته و اکنون در سمت چپ بازی می کنم و سعی می کنم تا بهترین فرم خود بازگردم. 

هازارد در پاسخ به سوال مبنی بر مقایسه تیم کونته و تیم فصل پیش مورینیو نیز پاسخ داد:


ما در شرایط خوبی هستیم زیرا پیش فصل پرفشاری داشتیم. شما باید این شرایط را تحمل کنید تا در سطح بالا باقی بمانید. ما زیر نظر کونته پیشرفت کرده ایم. او مربی خوبی است. ما سه بازی ابتدایی را بردیم و سپس بعد از مسابقات ملی متحمل شکست شدیم و مجددا به پیروزی دست یافتیم. کونته سعی کرده اعتماد به نفس بازیکنان را افزایش دهد. 

در پایان هازارد در خصوص دیدار مقابل لستر سیتی گفت:


آنها فصل پیش عالی بودند. ولی این فصل به طور کلی متفاوت است. می دانیم باید با قهرمان بازی کنیم که هنوز هم بازیکنان بسیار خوبی دارد. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد