کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: رابطه خوبی با باشگاه دارم؛ مردم ایتالیا از قهرمانی لستر خوشحال هستند

کونته از بازی مقابل لستر سیتی می گوید.  
آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال چلسی معتقد است در حال حاضر بر روی پیشرفت تیمش متمرکز است و شرایط خوبی دارد.

به گزارش وب سایت رسمی چلسی این  تیم فردا در لندن در دیداری حساس میزبان لستر سیتی قهرمان فصل پیش خواهد بود.

آنتونیو کونته سرمربی چلسی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:

تمام تمرکز من روی پیشرفت تیم است و سخت در حال تلاش کردن هستیم. من رابطه خوب و مناسبی با باشگاه دارم. فاصله بین بازی ها این فرصت را به ما می دهد تا از نظر فیزیکی و تاکتیکی خود را آماده کنیم.
ما سعی کردیم تا راه حلی جدید برای تیم پیدا کنیم. در بازی قبل کوستا و ویلیان و هازارد به نحوی بازی کردند که من می خواستم. پیدا کردن راه حل جدید برای تیم بسیار مهم و ضروری بود زیرا درست نیست تیمی مانند چلسی گل های زیادی دریافت کند. من بازیکنانی را که همیشه روحیه خوبی از خود نشان می دهند را دوست دارم. 
جان تری برای بازی فردا در دسترس خواهد بود.
کونته در خصوص کلودیو رانیری سرمربی لستر گفت:

مردم ایتالیا از قهرمانی رانیری همراه با لستر در لیگ برتر خوشحال هستند. او مربی و انسان خوبی است. 
کونته در خصوص کانته و باتشوایی نیز گفت:

کانته بازیکن بسیار مهمی است و ما خوشالیم که او در کنار ما است. او قدرت، تکنیک و شخصیت بسیار خوبی دارد. باتشوایی هم بازیکن جوان و بسیار توانایی است که آماده است در ترکیب تیم بازی کند. 
کونته در پایان در خصوص درگذشت مادر ویلیان هم گفت:

ما بسیار ناراحت هستیم. دعاهای ما همراه او و خانواه اش خواهد بود. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد