کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی 3 - 0 لستر سیتی؛ کونته فاتح نبرد بزرگ ایتالیایی های جزیره چلسی 3 - 0 لستر سیتی؛ کونته فاتح نبرد بزرگ ایتالیایی های جزیره

چلسی موفق به شکست دادن لستر سیتی شد.  
تیم فوتبال چلسی در دیداری برتر موفق شد میزبان خود لستر سیتی را با نتیجه 3-0 شکست دهد.

در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر جزیره شاگردان کونته موفق شدند با سه گل کوستا، هازارد و موزس لستر سیتی را شکست دهند. دیداری که در آن بازیکنان چلسی با بستن بازوبندهای مشکی به مادر تازه در گذشته ویلیان ادا احترام کردند.

گزارش بازی

از همان ابتدا این میزبان بود که بازی را در اختیار گرفت و به خوبی توپ را به جریان انداخت. در دقیقه 6 دیگو کوستا خیلی زود چلسی را پیش انداخت. کرنر ادن هازارد را ماتیچ به دهانه دروازه فرستاد تا کوستا دروازه را باز کند. پدرو و موزس سعی داشتند تا از کناره ها چلسی را صاحب موقعیت کنند. در دقیقه 26 چلسی صاحب یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه شد که داوید لوییز ضربه ای زیبا زد که توپ با برخورد به دیرک دروازه راهی به گل پیدا نکرد. اما چلسی بعد از این اتفاق باز هم به گل رسید. در دقیقه 32 پاس عمقی بازیکنان چلسی با اشتباه مدافعان لستر به هازارد رسید و این بازیکن با جا گذاشتن اشمایکل نتیجه را 2-0 کرد. در ادامه احمد موسی در تنها موقعیت لستر  در نیمه اول توپ را با اختلاف به بیرون زد.


در نیمه دوم بازی با تعادل بیشتری آغاز شد. لستر سعی در ارائه بازی هجومی تری داشت که در این زمینه چندان موفق نبود. شوت آلبرایتون نیز با اختلاف به بیرون رفت. در ادامه اشتباه لوییز باعث شد تا چلسی در آستانه دریافت گل باشد که تیرک دروازه این تیم را نجات داد. در ادامه رانیری دو بازیکن خود یعنی ماحرز و سلیمانی را وارد بازی کرد. انگولو کانته در موقعیتی خوب می توانست دروازه تیم سابق خود را باز کند که مورگان اجازه این کار را نداد. در دقیقه 78 نیز ضربه سر خطرناک کیهیل راهی به دروازه پیدا نکرد. اما در دقیقه 82 ویکتور موزس روی پاس چالوباه موفق شد گل سوم چلسی را وارد دروازه لستر کند تا اختلاف بیشتر شود. در ادامه نیز این نتیجه تغییری نکرد تا چلسی به 3 امتیاز مهم این بازی خانگی دست پیدا کند.

منبع: طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد