کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: کوستا بازیکن مهمی است؛ این پیروزی را به ویلیان تقدیم می کنیم

کونته در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مقابل لسترسیتی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

 

آنتونیو کونته پس از شکست 3 بر 0  لسترسیتی، از عملکرد بازیکنانش بی اندازه خوشحال است و این برد را به ویلیان تقدیم می کند. ویلیان به خاطر فوت مادرش نتوانسته بود در این بازی شرکت کند. گل های دیگو کوستا، ادن هازارد و ویکتوز موزس باعث شده تا علاوه بر ثبت کلین شیت، آن ها قهرمان فصل قبل جزیره را در خانه با شکستی سنگین بدرقه کنند.


کنفرانس مطبوعاتی آنتونیو کونته پس از بازی را می خوانید.


در نیمه اول با شور زیادی خوب بازی کردیم، پاسکاری های خوب و پیدا کردن مهاجمان میان خطوط از نکات مثبت ما بود، فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم و وقتی توپ را از دست می دادیم، محکم بازی می کردیم، امروز به خاطر چیزهایی که در این بازی دیدم بسیار راضی هستم، زیرا تمام هفته روی آن کار می کردیم، بیشتر به خاطر عملکرد بازیکنان راضی هستم زیرا در طول تمرینات وقتی سخت تلاش می کنید، دوست دارید بازی زیبا و نتیجه مثبتی ببینید. حال ما یک هفته وقت داریم تا کار کنیم و ببینیم چه کسانی برای بازی بعد تمرین می کنند، می خواهم بازیکنان با تعهد به کارشان ادامه دهند و من بر اساس آن تصمیم گیری کنم. بازیکن دیگری از آکادمی جوانان، اولا آینا در این دیدار اولین بازی اش را انجام داد و ناتانیل چالوبا نشان داد قادر به انجام چه کارهایی است.


بیشترین پیروزی ها از وقتی سیستم تیم را به 3-4-3، تغییر داده اید به دست آمده است .


سیستم را عوض کردم چون وقتی وارد تیم جدیدی می شوید، زمان می برد سیستم مناسب برای آن تیم را پیدا کنید. پس از آن که گل های زیادی خوردیم قبل از بازی با هال سیتی تصمیماتی گرفتم. وقتی در طول هفته بازیکنانم مداوم تمرین می کنند احساس آرامشی دارم.


کونته همچنین دلیل در زمین نگه داشتن کوستا، علی رغم درخواست خود این بازیکن برای بیرون آمدن از زمین را شرح داد.


دوست دارم کوستا را در زمین نگه دارم زیرا بازیکن مهمی با شخصیت بزرگی است ، می دانم که اگر کارت زرد دیگری می گرفت، بازی بعدی را از دست می داد و این ریسک بود. همیشه مسئولیت ها را بر گردن می گیرم، چه خوب و چه بد تعویض ها همیشه تصمیم من هستند.


سرمربی ایتالیایی همچنین جملاتی برای ستایش ویکتور موزس نیز بر زبان آورد.


وقتی به چلسی آمدم به مسئولان گفتم می خواهم ویکتور را در تمرینات پیش فصل ببینم زیرا او را می شناختم و پتانسیل بی نظیرش را می دانستم. وقتی با سیستم 4-2-4 بازی می کنیم ویکتور در وینگ بازی می کند، زیرا در دفاع خوب است و موقع حملات در یک به یک ها عالی عمل می کند. تعلیماتی که دیده است عالی است، برای او خوشحالم، اگر کسی نشان دهد لایق بازی کردن است، بازی خواهد کرد. به اسم ها توجهی نمی کنم. 


کونته، صحبت هایش را گفتن چند جمله در مورد ویلیان به پایان برد.


 این پیروزی را به ویلیان و خانواده اش تقدیم می کنم. لحظات ناراحت کننده ای برای او و ما است، زیرا همه ما به هم نزدیک و صمیمی هستیم.


منبع: طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد