کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد: چلسی می تواند بهتر هم بشود؛ اعتماد به نفس خوبی دارم

هازارد در خصوص شرایط چلسی صحبت کرده است. 

 

 ادن هازارد هافبک تیم فوتبال چلسی معتقد است پیروزی پس از وقفه مسابقات ملی اتفاقی خوب برای چلسی بوده است و این تیم حتی می توانست با گل های بیشتری لستر را شکست دهد.


تیم فوتبال چلسی روز گذشته در هفته هشتم لیگ برتر میزبان لستر سیتی قهرمان فصل پیش بود که در یک بازی برتر توانست حریف خود را 3-0 شکست دهد. دیداری که ادن هازارد در آن موفق شد گل دوم چلسی را بزند. هر چند این بازیکن معتقد است تیمش می توانست با گل های بیشتری پیروز این دیدار شود.


او در مصاحبه با وب سایت رسمی چلسی گفت:


همه ما راضی هستیم. به خصوص از عملکردمان در نیمه اول. ما فشار زیادی بر روی دروازه حریف آوردیم و شانس های متعددی ایجاد کردیم. سه گل زدیم ولی می توانستیم گل های بیشتری نیز به ثمر برسانیم. اما پس از بازی های ملی مهم این است که پیروز شوید. این بسیار خوب است که توانستیم در خانه پیروز شویم. پیروز شدن مقابل هوادارن عالی است. این یک روز خوب برای چلسی بود.

همچون بازی با هال سیتی وقتی شما گل نمی خورید پیروزی آسان تر می شود. وقتی شما در دفاع قوی هستید اعتماد به نفس کل تیم افزایش می یابد  و راحت تر به پیروزی می رسید. 

هازارد در خصوص گلزنی در این بازی نیز گفت:


 خیلی خوب است که در بین گلزنان باشید. من یک بازیکن هجومی هستم و در هر بازی سعی می کنم گلزنی کنم و در حال حاضر اعتماد به نفس خوبی دارم. دو گل برای تیم ملی و یک گل برای باشگاه در این هفته و من امیدوارم در بازی های بعد گل های بیشتری نیز بزنم.

به خوبی می دانیم مربی چه چیزی از ما می خواهد و فکر می کنم می توانیم بهتر از این هم بازی کنیم. فقط کافی است در تمرینات تلاش کنیم. 

هازارد در پایان در خصوص شادی بعد از گل خودش و کوستا و تقدیم گل به ویلیان نیز گفت:


ویلیان بعد از درگذشت مادرش به برزیل برگشت. این لحظه ای بسیار سختی است اما همه ما همراه او هستیم. 



منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد