کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بواتنگ: پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان برابر چلسی، تا دو روز نمی توانستم چیزی بخورم

مدافع تیم بایرن مونیخ می گوید پس از شکست برابر چلسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۲ برابر چلسی تا دو روز نمی توانستم چیزی بخورم.  
 ژروم بواتنگ ۲۸ ساله به خاطر ضربه سر دیدیه دروگبا در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۲ که منجر به گل تساوی چلسی شد، بسیار مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفت. وی در این باره گفتگویی را با ESPN FC انجام داد.
بایرن در آن دیدار که در ورزشگاه خانگی خودش برگزار می کرد، در ضربات پنالتی بازی را به حریف انگلیسی واگذار کرد و دستش از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه ماند. بواتنگ درباره آن بازی گفت:
تا دو روز نمی توانستم چیزی بخورم. این شکست خیلی ما را آزار داد.
بواتنگ در مورد گل دروگبا هم گفت:
یکی از بازیکنان چلسی – به نظرم برانیسلاو ایوانوویچ – راه مرا سد کرد و مانع رسیدن من به توپ شد بنابراین هیچ شانسی برای رسیدن به توپ نداشتم و دروگبا هم ضربه کرنر را به گل تبدیل کرد. بهرحال در آن دیدار به اندازه کافی فرصت گلزنی و فتح جام قهرمانی را داشتیم اما از دست دادن جام قهرمانی به خاطر اشتباه من نبود.
بایرن مونیخ در این فصل سه بازی متوالی را بدون پیروزی پشت سرگذاشته است، اما بواتنگ با اطمینان از این مسئله می گوید که تیم آنها به روزهای خوب خود بازخواهد گشت:
با این سه بازی هنوز به آخر دنیا نرسیده ایم. نباید به خاطر این سه بازی از تیم انتقاد کرد. اما در تیمی مثل بایرن انتظارات و خواسته از بازیکنان خیلی زیاد است. بنابراین زمانی که سه بازی متوالی را پیروز نشده ایم و خوب بازی نمی کنیم، نمی توانیم خوشحال باشیم. به عقیده من همه ما باید سخت تلاش کنیم و در زمین روحیه تهاجمی بیشتری را از خود نشان دهیم. ما باید از همان لحظه اول بازی با رویکردی درست و صحیح پا به میدان بگذاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد