کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: احترام زیادی برای مورینیو قائل هستم؛ یکشنبه نبردی تاکتیکی با منچستریونایتد خواهیم داشت

سرمربی ایتالیایی چلسی در خصوص دیدار یکشنبه تیمش مقابل منچستریونایتد به صحبت پرداخت.  
آنتونیو کونته، سرمربی چلسی پس از اینکه در ابتدای کنفرانس مطبوعاتی بازگشت جان تری به تمرینات را تأیید کرد، درباره ژوزه مورینیو سرمربی سابق چلسی و حال حاضر منچستریونایتد که پیش از او در نشست مطبوعاتی شرکت کرده بود نیز به صحبت پرداخت. 

به گزارش سایت رسمی باشگاه چلسی، کونته در این خصوص گفت:

ژوزه مورینیو مربی مهمی برای باشگاه چلسی بوده است. او با بازیکنان این باشگاه بخشی از تاریخ این تیم را نوشته است. او سه قهرمانی لیگ را با این تیم کسب کرده است و به نظرم مرد مهمی در تاریخ باشگاه چلسی است، به نظرم او شایسته یک خوشآمدگویی گرم از هواداران چلسی باشد. او در قلب هواداران چلسی جای دارد و این طبیعی است. امّا با سوت شروع بازی، او و بازیکنانش، از نقطه نظر ورزشی دشمن ما خواهند بود. احترام زیادی برای مورینیو قائل هستم، او مربی بسیار بزرگی است و موفقیت های بزرگی در دوران مربی گری اش داشته است، او شایسته احترام بالایی است. 
کونته در خصوص دیدار هفته گذشته منچستریونایتد مقابل لیورپول که با تساوی بدون گل به پایان رسید نیز گفت:

بازی را دیدم، بازی سختی مقابل دو تیم بسیار خوب بود و به نظرم آن ها تا پایان فصل جز مدعیان قهرمانی خواهند بود.  طبیعتاً بازی تاکتیکی بود چراکه هر دو تیم بسیار نزدیک به هم بازی می کردند و دقت بازی دو تیم بسیار بالا بود. به نظرم دیدار یکشنبه هم تاکتیکی خواهد بود و باید بتوانیم از نظر تاکتیکی و فنی کاملاً آماده باشیم، چه در فاز هجومی و چه در فاز دفاعی. تنها مزیت ما این است که از حمایت هواداران خود برخورداریم که برای ما بسیار مهم هستند، آن ها باید نقش کلیدی در حمایت تیم در جریان بازی داشته باشند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد