کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: ژوزه مورینیو شخصیتی مهم در تاریخ چلسی است؛ تری باید در دفاع سه نفره بازی کند

کونته که جانشین مورینیویی شده است که چلسی را سه بار به قهرمانی لیگ برتر رسانده بود، حالا تصمیم دارد افتخارات ژوزه را تکرار کند.  
آنتونیو کونته با دنبال کردن مسیر ژوزه مورینیو قصد دارد میراث ماندگاری از خود به جا بگذارد. مورینیو که پر افتخارترین سرمربی تاریخ چلسی است، یکشنبه به استمفورد بریح بازمی‌گردد تا به عنوان سرمربی منچستر یونایتد در برابر چلسی حاضر شود. او آبی‌ها را به سه عنوان قهرمانی لیگ جزیره رسانده است که اولین آن‌ها -قهرمانی سال 2005- پس از پنجاه سال اتفاق افتاده بود. 

به گزارش خبرگزاری FFT کونته که جانشین چنین سرمربی تاثیرگذاری شده است، درباره او گفت:

در تاریخ این باشگاه، مورینیو یک شخصیت مهم به حساب می‌آید. من هم امیدوارم بتوانم سال‌های زیادی در چلسی کار کنم و برای حال و آینده این باشگاه مثمر ثمر باشم. داشتن زمان برای ساخت یک سازه امر بسیار مهمی است؛ به همین دلیل من قراردادی سه ساله امضا کردم و در ذهنم تصور کسب افتخاراتی بزرگتر برای چلسی داشتم. برای من همیشه ارائه حد اکثر تلاش مهم‌ترین چیز است. تنها یک تیم می‌تواند قهرمان لیگ شود. باید همیشه از شرایط آگاه بود و بنا به آن تلاش کرد. این امر همیشه برای من مسجل است که باید هر روز با تمام توانم کار کنم؛ کار کنم و کار کنم تا به چیزی که می‌خواهم برسم و از چلسی چیزی بسازم که در ذهنم دارم. 
از کونته سوالات دیگری هم شد. یکی از آن‌ها در ارتباط با سن بالای جان تری و سرعت پایین او بود که در ترکیب کونته نوعی ناهماهنگی محسوب میشود. کونته در پاسخ گفت

به عقیده من تری می‌تواند در دفاع سه نفره بازی کند. در این پست ما داوید لوییز، سزار آزپیلیکوئتا، برانیسلاو ایوانوویچ، گری کیهیل و اولا آینا را داریم. جان بازیکن مهمی است. او کاپیتان ماست و با شرایط باشگاه آشنایی کافی دارد. او نه تنها در زمین، بلکه در بیرون از مستطیل سبز هم بازیکن موثری برای ماست. 
وقتی شما کاپیتانید، نسبت به سایر بازیکنان متعهدترید. من پنج سال کاپیتان یوونتوس بودم و به این امر واقفم. اوقاتی پیش می‌آمد که من در زمین نبودم؛ البته فقط گاهی این اتفاق می‌افتاد. با این وجود من باز هم سعی می‌کردم به تیم و سرمربی کمک کنم. این یک اتفاق طبیعی است. جان تری برای من بازیکن مطلوبی است و وقتی او را به زمین میفرستم، انتظارم از او بالاست.
سرمربی ایتالیایی چلسی همچنین در ارتباط با بازگشت داوید لوییز گفت

داوید لوییز هم بازیکن باتجربه‌ای است. او روش برنده بودن را می‌داند و در تیم‌های بزرگی بازی کرده است. وقتی او را در اختیار دارید، می‌توانید بازیسازی را از خط دفاع آغاز کنید و من این اتفاق را دوست دارم. او مدافع بسیار خوبی است. ما با او و سایر مدافعانمان کار می‌کنیم تا تمرکزشان بر روی هر لحظه بازی را افزایش دهند. خوشحالم که او به چلسی برگشته است.
چلسی در رده پنجم لیگ برتر قرار دارد و دو امتیاز بیشتر از منچستر یونایتد دارد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد