کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آنچلوتی: قهرمانی چلسی با کونته؟ شاید فصل بعد

کارلتو معتقد است آنتونیو کونته می‌تواند در چلسی موفق باشد، اما نه در این فصل. 

 

به نظر کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق چلسی کونته توانایی این را ندارد که چلسی را در اولین فصل حضورش به قهرمانی برساند؛ اما در ادامه همکاری با چلسی، این امر برای او آسانتر خواهد بود. 


چلسی پس از فصلی کابوس‌وار با مورینیو و در ادامه گاس هیدینک و کسب رده دهم لیگ برتر با آنتونیو کونته به توافق رسید تا سکان هدایت نیمکت آبی‌های لندنی را به او بسپارد. 


آنچلوتی که با فشار کار در استمفورد بریج آشناست، معتقد است که سران چلسی باید نگاهی واقعگرایانه به شرایط چلسی داشته باشند. 


او در این باره به دیلی میل گفت


این که کونته موفق خواهد بود یا خیر، بستگی به اهداف تعیین شده باشگاه دارد. اگر هدف آن‌ها قهرمانی لیگ است، کار دشواری پیش روی کونته است؛ اما اگر هدف بلندمدتی دارند، مثلا قصد دارند استراتژی، ترکیب جدید یا نگاه تازه‌ای به فوتبال را در چلسی به کار ببندند، آنتونیو گزینه بسیار مناسبی برای این امر است. هر مربی جدیدی به زمان نیاز دارد، اما مسئله این است که این زمان همیشه در اختیار شما قرار نمی‌گیرد.  زمانی که در یوونتوس سرمربی بودم، کونته کاپیتان تیم من بود. او در همان زمان هم رفتاری حرفه‌ای داشت و فکر می‌کنم این رفتار حرفه‌ای را در سمت سرمربی هم همچنان حفظ کرده است. من از روش مربیگری او اطلاع کافی ندارم، اما با شخصیت او آشنا هستم. کونته همیشه روی کارش تمرکز دارد و مطمئنم با چلسی موفق خواهد بود. 

چلسی تا اینجای کار در رده پنجم جدول است و یکشنبه به مصاف منچستر یونایتد و مورینیو خواهد رفت. 


منبع: طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد