کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مارکوس آلونسو: کونته بسیار مورد احترام است؛ مقابل منچستر باید با کیفیت باشیم

مارکوس آلونسو از بازی مقابل یونایتد می گوید.  
مارکوس آلونسو هافبک تیم چلسی که طی مدت اخیر به یکی از بازیکنان ثابت کونته تبدیل شده است اعتقاد دارد برای موفقیت مقابل منچستر یونیتد این تیم باید در کیفیت بالایی باشد.

تیم فوتبال چلسی در ادامه رقابت های لیگ برتر در خانه باید از منچستر یونایتد و ژوزه مورینیو پذیرایی کند. مارکوس آلونسو هافک تیم چلسی معتقد است چلسی در این دیدار باید کیفیت بالایی از خود نشان دهد و انسجام زیادی داشته باشد.

او در مصاحبه با وب سایت رسمی چلسی در این باره گفت:

ما یک تیم شگفت انگیز و با کیفیت بسیار بالا داریم. این یک بازی سطح بالا خواهد بود ولی فکر نمی کنم ذهنیت بازیکنان تغییری کرده باشد. هنوز هم باید 100 درصد آماده باشیم و با همه توان در زمین بازی کنیم.
آلونسو که پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن ساندرلند را داشته است و با این تیم یونایتد را شکست داده است ادامه داد:

بدیهی است که وقتی در چلسی هستید بازیکنان با کیفیت تری نسبت به ساندرلند در تیم هستند که پیروز شدن را راحت تر می کنند ولی این دیدار هنوز هم یک بازی سخت است و ما باید انسجام خوبی از خود نشان دهیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. این یک چالش جدید است و ما می خواهیم به خوبی مبارزه کنیم. 
آلونسو در خصوص تغییر سیستم بازی چلسی و نقش خود در آن هم گفت:

پستی که اکنون در آن بازی می کنم هنگامی که به ایتالیا رفتم برای من تازگی داشت و الان به خوبی می توانم از تجربه خودم استفاده کنم. شرایط به خوبی پیش میرود و من هر جایی که مربی بخواهد بازی می کنم. ما سعی می کنیم تا بازی ها را پیروز شویم و همچنان گل نخوریم. من هر زمان که نیاز باشد در کارهای دفاعی هم به تیم کمک می کنم اما دوست دارم در کارهای هجومی نیز مشارکت داشته باشم. این هم برای من و هم برای تیم خوب است. 
آلونسو در خصوص کونته نیز گفت:

او در یوونتوس و تیم ملی ایتالیا عملکردی ایده آل داشت. بسیار مورد احترام است و سخت تلاش می کند تا چلسی پیشرفت کند. او یک مربی فوق العاده است و من خوشحال که اینجا هستم. اکنون زمان این است که همه کمک کنیم تا چلسی موفق به کسب موفقیت شود. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد