کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رسمی؛ وین رونی بازی با چلسی را از دست داد

کاپیتان منچستریونایتد با این تیم به لندن سفر نکرده است.  
در حالی که چلسی و منچستریونایتد از ساعت 18:30 امروز در استادیوم استمفورد بریج به مصاف هم خواهند رفت، وین رونی به همراه کاروان شیاطین سرخ به شهر لندن سفر نکرده است. همچنین هنریک مخیتاریان نیز به دلیل عدم آمادگی 100 درصدی در منچستر باقی مانده است.

به گزارش سایت Sky Sports، گفته شده است که وین رونی در تمرینات منچستریونایتد دچار یک مصدومیت کوجک عضلانی شده و به همین دلیل در شهر منچستر باقی مانده است تا مورد مداوا قرار گیرد. "وازا" 3 بازی اخیر منچستریونایتد در لیگ برتر را از روی نیمکت آغاز کرده بود، اما در آخرین دیدار شاگردان ژوزه مورینیو که در مقابل فنرباحچه برگزار شد، در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت.

منچستریونایتد در صورت پیروزی مقابل چلسی، بالاتر از این تیم و در رتبه پنجم جدول لیگ برتر قرار خواهد گرفت. با این وجود، فرم اخیر یونایتد در لیگ برتر چندان مناسب نیست. در حالی که در روزهای پایانی اوکتبر به سر می بریم، شیاطین سرخ از ابتدای ماه آگوست تنها موفق به کسب یک پیروزی در لیگ برتر شده اند.

گفتنیست ژوزه مورینیو در آخرین مصاحبه اش به دفاعی تمام قد از وین رونی پرداخت و اعلام کرد که هرگز کاپیتان تیمش را نخواهد فروخت. صحبت های مورینیو را می توانید در این لینک بخوانید.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد