کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی 4-0 منچستر یونایتد؛مورینیو در بازگشت به استمفوردبریج تنبیه شد

چلسی در یک بازی برتر موفق شد منچستر یونایتد را با ۴ گل شکست دهد. 

آقای خاص در بازگشت به استمفوردبریج، تحقیر شد. چلسی در شبی که منچستر یونایتد اشتباهات فراوانی داشت، نهایت استفاده را برد و با فرصت طلبی در یک سوم هجومی، شکست سختی را به شیاطین سرخ تحمیل کرد و با این برد ارزشمند شرایطش را در جدول بهتر کند.

در آخرین بازی از هفته نهم لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج با قضاوت اتکینسون میزبان منچستر یونایتد بود. منچستر یونایتد و چلسی با تغییر اندکی نسبت به بازی قبلی خود در لیگ برتر، روانه میدان شدند:    

چلسی

کورتوا، آلونسو، لوئیز، کیهیل، آزپیلیکوئتا، موزس، کانته، ماتیچ، پدرو، هازارد، کاستا

ذخیره ها:
بگوویچ، اسکار، ویلیان، تری، باتشوایی، چالوبا، آینا

منچستر یونایتد

ده خیا، والنسیا، اسمالینگ، بایی، بلیند، پوگبا، فلینی، هررا، رشفورد، لینگارد، ابراهیموویچ

ذخیره ها:
رومرو، روخو، ماتا، مارسیال، کریک، یانگ، دارمیان

چلسی از همان ابتدای مسابقه خیلی زود توانست برتری خود را بر یونایتد دیکته کند، البته شیاطین سرخ در نیمه نخست به فرصت های گلزنی رسیدند ولی این چلسی بود که در بخش هجومی دقت و سرعت بیشتری داشت و مزد این دقت را با برتری دو گله گرفت. بازی ضعیف یونایتد که پر از اشتباهات فردی بازیکنان بود، موجب شد تا حریف در هر نیمه دو بار دروازه ده خیا را باز کند.

یونایتد که موفق شده بود هفته قبل با همین ترکیب ( به جز یانگ) لیورپول را در خانه اش متوقف کند، امیدوار بود تا بتواند در استمفوردبریج هم چلسی را زمین گیر کند ولی در بیست دقیقه ابتدایی چلسی به دو گل رسید و کار تیم مورینیو سخت شد. در ادامه نیمه اول اگرچه یونایتد بازی را در دست گرفت ولی به گلی نرسید. بهترین فرصت های این تیم توسط هررا و زلاتان از دست رفت.

در نیمه دوم یونایتد بازی را بهتر شروع کرد ولی با خروج بایی به دلیل مصدومیت، شرایط خط دفاع این تیم بدتر هم شد، و در حالی که چلسی بازی را کنترل می کرد، تیم کونته با فرصت طلبی روی دو موقعیت خوب خود، دو گل دیگر به ثمر رساند تا شکستی سنگینی برای مورینیو در بازگشت به لندن رقم بخورد. جالب است بدانید که هر ۴ باخت سنگین یونایتد در تاریخ لیگ برتر، در ماه اکتبر رقم خورده است.

دقیقه ۱: پاس در عمق آلونسو با اشتباه اسمالینگ، بلیند و ده خیا در پوشش توپ همراه شد تا پدرو با فرصت طلبی توپ را از میان این سه نفر برباید و دروازه خالی را باز کند تا تنها پس از ۳۰ ثانیه دروازه یونایتد باز شود.

دقیقه ۲۱: اشتباهی دیگر در خط دفاع یونایتد، چلسی را به گل رساند. کرنر از جناح راست ارسال شد، توپ بعد از برخورد به هررا، در دهانه دروازه به کیهیل رسید و او در چند قدمی دروازه کار راحتی برای گلزنی داشت.

دقیقه ۶۲: اگرچه یونایتد نیمه دوم را بهتر شروع کرده بود ولی ادن هازارد روی اشتباه ماتا در یارگیری به خوبی درون محوطه صاحب توپ شد و با یک ضربه بغل پا هوشمندانه، کار یونایتد را تمام کرد.

دقیقه ۷۰: کانته به سادگی خط دفاعی و هافبک یونایتد را جا گذاشت و با نفوذی عالی به درون محوطه، گل چهارم را به ثمر رساند تا یونایتد اینگونه تحقیر شود.

به این ترتیب شیاطین سرخ شکستی سخت را در لندن متحمل شدند تا رکورد شکست ناپذیری چلسی مقابل یونایتد در لیگ برتر، به هشت برسد.

با این برد، تیم کونته ۱۹ امتیازی شد و اکنون آن ها فقط یک امتیاز با صدر فاصله دارند.


منبع:وبسایت نود

نظرات 3 + ارسال نظر
Ebi یکشنبه 2 آبان 1395 ساعت 21:35

صداسیما باید تحریم شه نه چیزای دیگه ... متاسفم واسه این صداسیمای بی برنامه و هیچ کاره
تبریک بابت برد ..فوق العاده بودیم ... نیمه 2 رو تونستم ببینم

ایمان یکشنبه 2 آبان 1395 ساعت 21:16

یه برد فوق العاده و یه تاسف خیلی زیاد واسه اینکه بازیه کسل کننده ی ماینس و شالکه رو پخش زنده میکنن و این بازیه زیبا و حساسو پخش نمیکنن . یکی از زیباترین بازیهای چلسی تو این سه فصل اخیر بود همه عالی بودن بخصوص هازارد و آلونسو

Hadi یکشنبه 2 آبان 1395 ساعت 20:49

عجب بردی شد ، فقط باید بگم منچستر رسما تحقیر شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد