کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

شما بنویسید : عدم پخش بازی های لیگ جزیره، بی احترامی به بینندگان نیست؟

همانقدر که ال‌کلاسیکو رئالی‌ها و بارسایی‌ها را به وجد می‌آورد و طرفداران سری آ برای دربی ایتالیا لحظه شماری می‌کنند، بازی چلسی و منچستر یونایتد مهمترین بازی فصل برای هواداران لیگ جزیره است. لیگی که این فصل با حضور همزمان مورینیو، گواردیولا، کلوپ، کونته، ونگر و تیم شگفت انگیز پوچتینو، به جذاب‌ترین لیگ جهان تبدیل شده.  

شب گذشته، صدا و سیما بازی چلسی و منچستر را پخش نکرد و مسابقات لیگ آلمان روی آنتن رفت. مثل  بسیاری از بازی‌های بزرگ این فصل لیگ برتر، که به بهانه مشکلات فنی پخش نشدند. مخاطبان اسپانیا، این فصل بدون مشکل بازی تیم‌های محبوب‌شان را می‌بینند. طرفداران فوتبال ایتالیا و آلمان هم هر از گاهی، می‌توانند بازی‌های مهم لیگ‌شان را تماشا کنند اما فعلا صدا و سیما، نتوانسته بازی‌های مهمترین و جذاب‌ترین لیگ دنیا را پوشش دهد.

به نظر شما، پخش نشدن بازی‌های لیگ برتر انگلیس، توهین به مخاطبان نیست؟ چرا صدا و سیما با وجود محدودیت کاربران خانگی برای استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای، نمی‌تواند شرایط دیدن بازی‌های انگلیس را برای کاربرانش فراهم کند؟


منبع:آی اسپورت

نظرات 4 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 17:59


واقعا خاک عالم تو سر صدا و سیمای ما
من هوادار دو آتیشه اتلتیکو مادرید هستم، تا اینجا شبکه ورزش بازیهای تیم محبوب منو چندتایی پخش کرده، اما واقعا این سوال بزرگیه، صدا و سیمای ایران که تمام بازیها تو هوا و از طریق ماهواره میدوزده، چطوری نمیتونه بازیهای لیگ انگلیس رو بدزده؟ یادم پارسال یا قبل ترش از روی شبکه های دیگه پخش میکردند، طوری که صدای بازی رو میبستند و آرم بالای شبکه خارجی هم میگرفتند و گزارش گر کسل کننده خودمون روش حرف میزد، طوری که کیفیت خیلی پایین بود و هیچ صدایی نمیومد و فقط صدای گزارشگر ایرانی میومد که دقیقه ایی 4 کلام بیشتر حرف نمیزنه، خلاصه اگه اون بازی بازی پرهیجانی از آب در نمیومد شما تا آخر بازی صد در صد خواب رفته بودی، حالا اومدن درستش کنن مثلا و دیگه از رو اون شبکه ها ضبط نکند ، زدند کلا قعطش کردند،
واقعا جای بحث اینقدر زیاده که سر به فلک میکشه،
شاید حق ایرانی همینا باشه، واقعا نمیدونم،
به آرزوی موفقیت تیم من
Club Atlético de Madrid
(اتلتیکو مادرید)
صلوات...

هازارد سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 10:49

بهونه جدید اینه که لیگ جزیره رو باید کامل بخرن .
بقیه لیگ ها میشه بازی دلخواه رو خرید

ALI دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 16:07

توهین؟!
این از فوش ناموس به آدم بد تره

ایمان دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 12:04

این بزرگترین توهینه لیگ تک قطبیه المان پخش میشه لیگه اسپانیا پخش میشه حتی لیگ کسل کننده ی فرانسه هم پخش میشه اونوقت لیگی که همه ی مربیای برتر جهان هستند پخش نمیشه واقعا باید تاسف خورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد