کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تامی آبراهام: می خواهم به یکی از بهترین های لیگ برتر تبدیل شوم

ستاره چلسی از برنامه های خود می گوید.  
 تامی آبراهام ستاره جوان تیم چلسی که به صورت قرضی در بریستول سیتی بازی می کند  امیدوار است طی سال های آینده به یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر تبدیل شود.

آبراهام که در 98 بازی برای تیم جوانان چلسی 74 گل زده بود در تابستان به انتقالی قرضی راهی بریستول سیتی شد و در 16 بازی برای این تیم 9 گل در رقابت های چمپیونشیپ زده است و یکی از بهترین گلزنان این رقابت ها است. چندی پیش کونته اعلام کرد این مهاجم 19 ساله بخشی از آینده چلسی است.

او در خصوص وضعیت خود به Squawka گفت:

می خواهم طی سه سال آینده در بالاترین سطح در لیگ برتر بازی کنم. می خواهم به یکی از بهترین های لیگ برتر تبدیل شوم و گل های زیادی بزنم. من گل زدن را دوست دارم و با هر گلی که می زنم اعتماد به نفس زیادی کسب می کنم. می دانم انتقالم به بریستول سیتی اتفاقی درست بود تا در مسیر درستی قرار بگیرم. من در حال حاضر در رده بزرگسالان بازی می کنم و فقط نیاز دارم تا با شرایط وفق پیدا کنم.
آبراهام در هفت سالگی به عضویت آکادمی چلسی در آمد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد