کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تیبو کورتوا: در حال حاضر همه چیز در چلسی عالی است

دروازه بان بلژیکی در مورد باشگاهش صحبت کرده است.  
تیم فوتبال چلسی قبل از تعطیلات بازی های ملی در فرم بسیار خوبی بود و عملکرد خیره کننده ای داشت. حالا دروازه بان بلژیکی این تیم در این مورد صحبت کرده است.
به نقل از میرر، تیبو کورتوا گفته است که در حال حاضر همه چیز در چلسی خوب است و اعتقاد دارد بازی های بعدی این تیم در تعیین مدعی بودن این تیم برای قهرمانی نقش کلیدی دارد. وی در مورد دیگو سیمئونه و آنتونیو کونته و مقایسه آن ها سخن گفته است.

شما می توانید روش های تاکتیکی آن ها را باهم مقایسه کنید. کونته در زمینه استفاده از ویدیو ها کار های بیشتری انجام می دهد اما هر دوی آن ها احساساتی هستند و همچنین پیش از این بازیکن فوتبال بوده اند و ذهنی پیروزی دارند. شما می توانید این ها را در زمین بازی و حتی بر سر تمرین ها ببینید.
بعد از صحبت های آنان شما حس می کنیدکه همه می دانند باید چه کنند. این چیزی است که در چند هفته گذشته برای چلسی رخ داده است. ما 3-4-3 بازی می کنیم و همه می دانند کجا یک بازیکن خالی وجود دارد،چه زمانی می توانید از یک جناح به جناح دیگر بروید و بازی را عوض کنید و چگونه به تیم حریف فشار بیاورید. در حال حاضر همه چیز عالی است و باید ببینیم در هفته آینده چه رخ می دهد.
چلسی سه یازی حساس مقابل میدلزبرو، تاتهام و منچسترسیتی خواهد داشت.

بازی سختی در بیرون از خانه با میدلزبرو دارمی و بعد از آن با تاتنهام و سیتی. این ماه می تواند ماه خوبی برای ما باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد