کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: اعضای کادرفنی بسیار به من کمک می کنند

کونته از کودیچینی و سایر اعضای کادرفنی بسیار راضی است.  
 چلسی در روندی عالی به سر می برد و آنتونیو کونته از اهمیت وجود کارلو کودیچینی غافل نشده است. آبی ها از سوی بسیاری، به عنوان مدعی جدی قهرمانی در لیگ جزیره معرفی شده اند؛ آن ها از 11 بازی 25 امتیاز جمع آوری کرده و در رتبه دوم قرار دارند. آنتونیو کونته یکی از عوامل موفقیت را حضور کودیچینی ایتالیایی عنوان می کند.

کونته در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه چلسی عنوان کرد:

برای تمرین های فیزیکی دو مربی دارم، یکی برای کارهای سوخت و ساز بدن و دیگری برای تمرین های قدرتی؛ پس از آن دو کمک مربی دارم و برادرم که همیشه با تحلیل و بررسی بازی حریف، به من کمک می کند. کارلو کودیچینی نیز به من و دیگر اعضای کادر فنی کمک بسیاری می کند زیرا باتجربه است و فوتبال را خوب می شناسد. قطعا او شخصی مهمی در این لحظه است. نباید از کمک او برای برقراری ارتباط بهتر با بازیکنان غافل شوم. ارتباط بسیار امر مهمی است. خیلی مهم است که نه تنها سرمربی بلکه سایر اعضای کادرفنی نیز مسئولیت های خود را درک و حس کنند. سرمربی همه کاره است اما باید به اعضای کادرفنی نیز فرصت دهیم تا اطلاعات و دانسته های خود را به اشتراک بگذارند. بودن در تیم بزرگی که مربیان آن هرروز به شما کمک می کنند بسیار مهم است.
بازی بعدی چلسی با میدلزبورو در استادیوم ریورساید برگزار خواهد شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد