کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تورگان هازارد: می دانستم که در چلسی ماندنی نیستم؛ شاید چلسی از فرصت ندادن به دی بروین و لوکاکو پشیمان باشد

برادر ادن هازارد از زمان حضورش در چلسی صحبت کرده است. 

 

تورگان هازارد در سال 2012 همانند برادرش ادن از فرانسه به چلسی پیوست. حضور او برخلاف برادرش در شیرهای لندن دوامی نداشت و پس از 3 فصل بازی  به عنوان بازیکن قرضی در تیم های دیگر به عضویت مونشن گلادباخ درآمد.


به گزارش فور فور تو، هازارد که هم اکنون در گلادباخ به بازیکن ثابت و موثر تبدیل شده درباره دورانش در چلسی گفت:


وقتی که با چلسی قرارداد امضا کردم، می دانستم که در آنجا نخواهم بود. این فرصت بزرگی بود که به باشگاه بزرگی مثل چلسی ملحق شدم. اما من نیاز داشتم که به طور منظم به میدان بروم تا توانایی هایم را به نمایش بگذارم. چلسی بازیکنان جوان به خدمت می گیرد و بعد از مدتی آنها به تدریج آماده می شوند. بازیکنانی مثل کوین دی بروین، چارلی موسوندا و روملو لوکاکو برای اینکه توانایی و قابلیت خودشان را نشان دهند، به تیم های دیگر قرض داده شدند. شما در این سنین نیاز دارید که منظم بازی کنید. شاید چلسی هم اکنون از اینکه شانس و فرصت بیشتری به لوکاکو و دی بروین نداده، پشیمان باشد.

تورگان معتقد است که ادن در پیوستنش به چلسی تاثیری نداشته است:


چلسی به من پیشنهاد داد چون که توانایی هایم را نشان دادم نه به دلیل دیگر. آنها بازی من را در لنس دنبال می کردند. حق با آنهاست، ممکن است که من به انداره ادن توانا نبودم ولی پله به پله پیشرفت خواهم کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد