کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آرزو دارم با سه برادرم برای تیم ملی بازی کنیم

کاپیتان تیم ملی بلژیک از شرایط خود در این تیم و بستن بازوبند کاپیتانی سخن گفت. 

 ادن آزار کاپیتان تیم ملی بلژیک در این فصل بازی‌های خوبی برای چلسی و تیم ملی بلژیک انجام داده و توانسته برخلاف فصل قبل، درخشش چشمگیری داشته باشد. شیاطین سرخ فوتبال اروپا امشب باید در انتخابی جام جهانی روسیه برابر استونی به میدان بروند. آزار در بازی دوستانه برابر هلند در حالی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست که ونسان کمپانی نیز در فهرست بلژیک حضور داشت.

او پیش از این دیدار گفت: «از اینکه کاپیتان تیم ملی کشورم انتخاب شدم، خیلی خوشحال هستم. بستن بازوبند کاپیتانی بلژیک افتخار بزرگی برای من است. برای من کاپیتان بودن خوب است. لذت بردم اما نمی‌توانم مانند جان تری باشم. به عنوان یک کاپیتان، زیاد صحبت نمی‌کنم. آرزویم این‌ست که بلژیک را به جام جهانی برسانم و با تیم ملی کشورم به عنوانی دست پیدا کنم. امیدوارم بتوانیم این کار را بکنیم؛ هرچند هنوز مسیری طولانی در پیش داریم. هنوز خیلی زود است درباره قهرمانی با تیم ملی صحبت کنم.»


آزار ادامه داد: «با تری خیلی فرق دارم و بعید است بتوانم بازیکنی مثل او باشم. به همین خاطر به بستن بازوبند کاپیتانی در چلسی فعلا فکر نمی‌کنم.»


آزار در پنج دیدار قبلی خود با تیم ملی بلژیک توانسته است پنج گل به ثمر برساند. او درباره عملکرد خوب خود در این فصل با چلسی گفت: «تغییری که در سبک بازی ما وجود دارد این است که من اکنون در چلسی فقط روی کارهای هجومی تمرکز دارم و دیگر روی کارهای دفاعی تمرکزی نمی‌کنم.»


یکی از بهترین بازیکنان بلژیک در پایان درباره بازی در کنار تورگان آزار، برادر خود گفت: «تجربه خوبی برایم بود که با تورگان بازی کردم. البته امیدوارم روزی کیلیان نیز به جمع ما اضافه شود. او برادر کوچک ماست. آرزوی من این است که روزی هر سه ما در بلژیک بازی کنیم.»


منبع:11 نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد