کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اوبی میکل: از رفتن به المپیک پشیمان نیستم؛ برای تغییر ذهنیت کنته تلاش می کنم

میکل از شرایط خود می گوید.  
میکل جان اوبی هافبک تیم چلسی در این فصل تحت هدایت آنتونیو کونته جایگاه خود در چلسی را از دست داده و است و در ترکیب این تیم جایی ندارد با این حال او از تلاش برای به دست آوردن جایگاهی در ترکیب صحبت کرده است.

هافبک نیجریه ای چلسی در تابستان به همراه تیم ملی نیجریه در المپیک شرکت کرد و موفق به کسب مدال برنز شد که همین عامل باعث شد او نتواند در پیش فصل به همراه چلسی حضور داشته باشد. اتفاقی که البته میکل بابت آن هیچ پشیمانی ندارد.

او در این خصوص به سان گفت:

ممکن است مردم بگویند مربی جدید ناراحت است که من به المپیک رفتم و با تیم در پیش فصل نبودم. شاید کونته با خود فکر می کند که من اهمیتی برای تیم قائل نیستم. اما من نمی خواهم هیچ عذر و بهانه ای بیاورم. من سخت تمرین می کنم و مطمئن هستم می توانم ذهنیت کونته را تغییر دهم. در غیر این صورت باید دید در ژانویه چه اتفاقی رخ خواهد داد.
البته من هرگز حاضر نیستم مدال المپیکم را با کسب جایگاهی در ترکیب چلسی عوض کنم. شما وقتی به عنوان یک مرد تصمیمی در زندگی خود می گیرید باید تا آخر ایستادگی کنید. من از رفتن به المپیک پیشمان نیستم و مدالم را با هیچ چیزی عوض نمی کنم. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد