کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تمجید کانته از ماتیچ

به نظر می رسد که نمانیا ماتیچ و انگولو کانته زوج ایده آلی برای خط میانی تیم چلسی باشند.  
 به گزارش fourfourtwo کانته معتقد است که ماتیچ زوج مناسبی برای خط میانی است و از پیشرفت و درک متقابل در مسابقات راضی است.

این بازیکن فرانسوی که در تابستان امسال از تیم لسترسیتی به جمع شاگردان کونته پیوسته، در تمامی 11 دیدار چلسی در رقابت های لیگ برتر انگلستان به میدان رفته است. ماتیچ نیز در تمامی بازی ها حاضر بوده و به نظر می رسد که این دو بازیکن، مهره های کلیدی کونته در ترکیب 3 – 4 – 3 می باشند.

کانته در مصاحبه خود گفت:

چلسی هافبک های بسیار خوبی دارد. در اکثر بازی ها من در کنار ماتیچ حضور دارم و او بازیکن بسیار خوبی است. در تمرینات با یکدیگر کار می کنیم و به همین دلیل در مسابقات درک متقابل خوبی بین ما وجود دارد.
زمانی که هر یک از ما به جلو می رود، یار دیگر در میانه زمین باقی می ماند. زمانی که در کنار هم بازی می کنیم بسیار خوب است که از یکدیگر درک متقابل داشته باشیم و به نظر من این همکاری بسیار خوب است.
حضور در تیمی مانند چلسی که مالکیت توپ را در اختیار می گیرد برای کانته تجربه جدیدی است و او معتقد است که از حضور در این تیم لذت می برد.

کانته در ادامه گفت:

فکر می کنم که تیم چلسی با تیم های قبلی من متفاوت است، زیرا زمانی که در لسترسیتی حضور داشتم، بیشتر بر روی ضد حملات برنامه ریزی می کردیم. بهتر است که توپ را در اختیار داشته باشیم تا این که بیشتر به دنبال توپ بدویم. ما به خوبی دفاع می کنیم و زمانی که وظیفه من پرس شدید و تلاش برای به دست آوردن مالکیت توپ است، باید کار خود را به خوبی انجام دهم. تلاش می کنیم تا مالکیت توپ را از حریف بگیریم یا موقعیت گل ایجاد کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد