کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مینو رایولا: چلسی، منچسترسیتی و یوونتوس به دنبال خرید دوناروما هستند

بر اساس گزارش ها، یوونتوس آماده است هر طوری شده جیجی دوناروما را از میلان خریداری کند. 

 

اواخر ژانویه جانلوئیجی بوفون سنگربان با سابقه یوونتوس 39 ساله خواهد شد و به احتمال فراوان این دروازه بان در پایان فصل آینده از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. بر همین اساس بیانکونری شدیدا به دنبال پیدا کردن یک جانشین مناسب و طولانی مدت برای اسطوره اش است. 


به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان قصد دارد برای حفظ دوناروما، قرارداد او را تمدید کند و سالیانه 4.5 میلیون یورو به او دستمزد بدهد. مینو رایولا، مدیر برنامه دوناروما در این مورد گفت:


البته که آینده او بسیار درخشان است. او می داند به کجا خواهد رفت. یووه، منچسترسیتی و چلسی به دنبال خرید او هستند اما میلان قصد دارد او را حفظ کند. بپه ماروتا(مدیر یوونتوس) اصرار زیادی دارد. یوونتوس به دنبال جانشین بوفون است و سعی خواهد کرد دوناروما را با هر رقمی به تورین ببرد. 

بر اساس قراردادش، او تا سال 2018 سالیانه 175 هزار یورو دستمزد می گیرد. گالیانی قول هایی داده بود تا این قرارداد تا 2019 تمدید شود.

گاتزتا دلو اسپورت، کوریره دلو اسپورت و توتو اسپورت تیتر اول روز گذشته را به انتقال دوناروما از میلان به یوونتوس اختصاص داده بودند و پس از دیدار  تیم ملی ایتالیا، دروازه بان جوان میلان در این مورد مصاحبه کرد.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد