کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

نویل: داوید لوییز با بازی در دفاع 3نفره کاملا سازگار شده است

گری نویل، بازیکن سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس معتقد است داوید لوییز، مدافع چلسی کاملا با بازی در دفاع 3نفره سازگار شده و عملکرد خوبی داشته است.  
 گری نویل زمانی در مورد داوید لوییز گفته بود این مدافع به گونه ای بازی می کند که گویی توسط یک گیمر 10 ساله کنترل می شود. اما حالا نویل به ستایش از عملکرد مدافع برزیلی پرداخته است.

به گزارش Goal، داوید لوییز در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی از پاریسن ژرمن به چلسی انگلیس برگشت. حالا از روزی که کونته ترکیب 3-4-3 را برای چلسی در نظر گرفته شاهد عملکرد درخشان مدافع برزیلی در خط دفاعی آبی های لندن هستیم. چلسی 5 بازی پیاپی را با برد و کلین شیت به پایان رسانده است. 

گری نویل در این باره اظهار داشت:

داوید لوییز با بازی در دفاع 3نفره کاملا سازگار شده است. او مدافع خوبی برای حضور در یک خط دفاعی 4نفره نیست. اما بازی در یک خط دفاعی 3نفره مخصوصا با حضور ماتیچ و کانته در برابر آنها، نشان داد که لوییز می تواند مدافع موثری برای تیمش باشد. حالا او بهتر تصمیم می گیرد و عمل می کند. او حالا به خوبی می داند توپ را چطور وارد بازی کند یا حملات حریف را چطور به سرعت دفع کند. لوییز در این ترکیب باتجربه تر عمل می کند. در ضمن باید اذعان داشت کونته هم مربی فوق العاده ای در بحث دفاعی است و عملکرد تیم او کاملا نشان دهنده این نکته است. 
نویل در مورد حضور نداشتن تری در ترکیب اصلی چلسی هم اظهار داشت:

به نظرم با توجه به سن جان تری، اصلا عجیب نیست که او در ترکیب اصلی تیم حضور نداشته باشد و این اصلا نگران کننده نیست. او با عملکرد فوق العاده اش در طول سالیان، کوه فوتبال را فتح کرده و حالا می تواند به حمایت از خط دفاعی تیم پرداخته در برهه های لازم در ترکیب جای بگیرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد