کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دروگبا: قراردادم با مونترال را تمدید نخواهم کرد

دروگبا در پایان فصل از تیمش جدا خواهد شد. 

 

دیدیه دروگبا مهاجم تیم فوتبال مونترال ایمپکت تایید کرد در پایان قراردادش از این تیم جدا خواهد شد و قصد تمدید قراردادش را ندارد.


به گزارش Fourfourtwo دیدیه دروگبا در سال 2015 راهی مونترال شد و به این تیم کمک کرد تا برای اولین بار در طول تاریخ خود به فینال کنفرانس شرق برسد با این حال این بازیکن تاکید کرده است که در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.


دروگبا در این باره گفت:


قرارداد من در پایان فصل به پایان خواهد رسید و من قصد تمدید آن را ندارم. من می خواهم همه چیز به خوبی تمام شود. مردم در اینجا احترام زیادی به من دادند. من یک سال و نیم اینجا بوده ام و فکر می کنم ما تاریخ را ساختیم. وقتی به اینجا آمدم در نیمه نهایی به کلومبوس باختیم ولی ما بعدا توانستیم به فینال کنفرانس برسیم. این پیشرفت خوبی بود. من با خوشحالی اینجا را ترک خواهم کرد چون معتقدم به اهداف خود رسیدیم. هنوز کارهای زیادی هست که باید انجام دهم. امیدوارم زمانی که می روم با شادی این اتفاق رخ دهد. تصور نمی کنم ماجراجویی ما در تورنتو پایان یافته باشد.


منبع: طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد