کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادعای کادناسر: تماس بارسلونا با برانیسلاو ایوانوویچ

مدافع باتجربه چلسی نیز جزو گزینه‌های موردنظر کاتالان‌ها برای ژانویه است.
  
برانیسلاو ایوانوویچ، مدافع صربستانی چلسی که قراردادش با این باشگاه رو به اتمام است، جزو گزینه‌های بارسلونا برای تقویت سمت راست خط دفاعی قرار دارد و مطابق گزارشات، حتی تماس‌هایی نیز از سوی کاتالان‌ها با این بازیکن برقرار شده است.

به گزارش mundodeportivo، مسئولان بارسلونا به وضوح به دنبال یک دفاع راست تخصصی برای جایگزینی الیکس ویدالی هستن که جدایی‌اش از این تیم در زمستان کاملا محتمل به نظر می‌ٰسد. خرید دو فصل پیش کاتالان‌ها که حالا بدون شرکت در بازی‌های این تیم و تاثیرگذاری بسیار اندک، به درب‌های خروج باشگاه هدایت شده است.

به همین دلیل، رابرت فرناندز و دستیارانش از چند ماه پیش کار خود را بر یافتن یک گزینه مناسب برای جایگزینی ویدال و رقابت با سرجی روبرتو آغاز کرده‌اند و تاکنون نام بازیکنانی چون داریو سرنا، سرژ اوریه، ژوائو کانسلو، گلن جانسون، روسالس و استفان لیخشتاینر پیرامون این باشگاه شنیده شده است. امروز اما رسانه‌ها از یک گزینه دیگر رونمایی کردند.

مطابق ادعای کادناسر، برانیسلاو ایوانوویچ،مدافع راست باتجربه و 32 ساله چلسی که دو فصلی می‌شود از ترکیب اصلی این تیم خارج شده و قراردادش با پایان همین فصل به اتمام می‌رسد، از گزینه‌های جدی بارسلوناست و حتی تماس‌هایی نیز با این بازیکن از سوی کاتالان‌ها برقرار شده است. این منبع ادعای می‌کند سران بارسلونا این مطلب را تایید کرده‌اند و خرید کاپیتان صربستان که قابلیت بازی در نقش مدافع میانی را نیز دارد، کاملا جدی به نظر می‌رسد.

بارسا از سوی دیگر قصد دارد ویدال را با قیمتی حدود 12 میلیون یورو بفروشد که البته کار سختی‌ست چون تا بدین لحظه این بازیکن پیشنهاد خاص و جذابی نداشته و این احتمال وجود دارد که بارسا با انتقال قرضی ویدال به تیم دیگری تا پایان فصل موافقت کند. این نکته را نیز باید گفت که یکی از موانع اصلی در راه جذب ایوانوویچ، حقوق بالای اوست که بارسا قصد دارد با پول فروش ویدال آن را تامین کند.

منبع: طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد