کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آنتونیو کونته؛ بازی با تاتنهام سخت خواهد بود؛ ترجیح می‌دادم در لیگ قهرمانان حضور داشتیم

آنتونیو کونته می‌گوید بازیکنان در حال حاضر بسیار خوشحال‌اند و او هم از ترکیبی که در اختیار دارد، راضی است.  
سرمربی چلسی در کنفرانس خبری پیش از بازی با تاتنهام، در مورد مسائل زیادی صحبت کرد، از شرایط بازیکنان چلسی تا وضعیت کورت زومای مصدوم.
به گزارش وب‌سایت رسمی باشگاه چلسی، آنتونیو کنته در آغاز صحبت‌های خود، با اعلام وضعیت جان تری، گفت:

جان تری و اوبی میکل هر دو بازی فردا در برابر اسپرز را به علت مصدومیت عضله از دست دادند. 
وی در ادامه، در رابطه با آخرین دیدار چلسی در برابر تاتنهام که عملاً قهرمانی را از این تیم (تاتنهام) گرفت، افزود:

بازی عجیبی بود. در نیمه اول، تاتنهام بسیار خوب بازی کرد و در نیمه دوم بازی دیگری را شاهد بودیم. این بسیار مهم است که در رابطه با وضعیت کنونی صحبت کنیم. بازی فردا بسیار سخت خواهد بود، بازی‌ای سخت در برابر رقیبی سخت؛ تاتنهام سرمربی فوق‌العاده‌ای دارد، بازیکنان بسیار با استعدادی دارد، بازیکنان بسیار جوان و من فکر می‌کنم که آن‌ها مدام پیشرفت می‌کنند. در این بازی، ما باید بسیار با دقت بازی کنیم و جای اشتباه نداریم. 
من بازیکنانم را مجبور کرده‌ام که [روی این دیدار] تمرکز کنند و فکر می‌کنم حالا آن‌ها کاملاً آماده‌اند. در بازی فردا، بسیار مهم است که بازی خوبی انجام دهیم و پیروز شویم. در این شرایط، باید هیجان و اشتیاق تیم را به مسیر درستی هدایت کنیم. تاتنهام هم می‌تواند شرایط را برای هر تیمی در لیگ سخت کند، تیمی که می‌تواند تا پایان لیگ در کورس قهرمانی باشد و در نهایت هم جام را بالای سر ببرد. در بازی قبلی، تاتنهام نتیجه دل‌خواه خود را نگرفت، اما در دیدار فردا یک دربی ویژه و متفاوت را شاهد خواهیم بود، دربی‌ای که به بازی فوق‌العاده‌ بزرگی تبدیل خواهد شد. 
وی در ادامه، در مورد ترکیب چلسی و تغییر و تحولات احتمالی، گفت:

ویلیان برای ما بازیکن بسیار مهمی بوده است و ما روی او حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم، اما متاسفانه او در هفته‌های گذشته بداقبال بوده است. روز دوشنبه بازی تیم زیر 23 ساله‌ها در برابر ساوتهمپتون را مشاهده کردم و موضوع جالب، تعهد و تمرکز بازیکنان ترکیب اصلی در آن دیدار بود. در حال حاضر با ترکیب تیم مشکلی ندارم و از ترکیبی که دارم، بسیار خوشحالم. در ژانویه (فصل نقل و انتقالات زمستانی) اما باید ببینیم چه پیش خواهد آمد. 
وی در ادامه، در رابطه با شیوه بازی چلسی، اظهار داشت:

پس از تغییر سیستم، بسیار متعادل‌تر بازی می‌کنیم. ادامه این روند و کار کردن روی این سیستم بسیار مهم است. من بازیکنان را می‌بینم که از این شرایط بسیار خوشنود هستند و باید این شرایط را حفظ کنیم. این موضوع که در لیگ اروپایی نیستیم، به ما فرصت خوبی برای آماده‌سازی تیم برای بازی‌های لیگ برتر می‌دهد، اما با این‌حال ترجیح می‌دادم در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتیم.  
بخش دیگری از صحبت‌های کونته نیز به مدافع مصدوم چلسی، کورت زوما اختصاص داشت:

او در حال حاضر با ما تمرین می‌کند. در حال حاضر مهم‌ترین نکته این است که او خود را بازسازی کند و شرایط ایده‌آل را پیدا کند. 
 کونته، کاپیتان بازنشسته شده لیورپول، استیون جرارد، را هم از یاد نبرد و با تعریف و تمجید از او، گفت:

او یک بازیکن فوق‌العاده بود، یک اسطوره برای لیورپول و برای تیم ملی [انگلستان]؛ من برای او احترام زیادی قائلم. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد