کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ویکتور موزس: از اعتماد مربی خوشنودم؛ چلسی حالا خانه من است

گل‌زنان چلسی در برابر تاتنهام، در صحبت‌هایی کوتاه از حس و حال خود در مورد بازی گفتند.  
چلسی با گل‌های پدرو رودریگز و ویکتور موزس موفق شد در دربی لندن تاتنهام را شکست دهد.
به گزارش BBC، وینگر چلسی، ویکتور موزس، که گل دوم این تیم را به ثمر رساند، در رابطه با بازی، گفت:
از گلی که به ثمر رساندم بسیار خوش‌حالم اما مهم‌ترین نکته پیروزی تیم بود. در برابر گلی که اسپرز به ثمر رساند نمی‌توانستیم کار ی انجام دهیم. اما خوش‌بختانه پدرو ما را به بازی برگرداند. احساس می‌کنم که بالاخره اینجا را به عنوان خانه پیدا کرده‌ام. اینجا باشگاه من است و بسیار خوش‌حالم که مربی به من فرصت بازی می‌دهد. فقط می‌خواهم به این روند ادامه دهیم و از بازی‌ای که انجام دادم بسیار راضی‌ام.
پدرو، زننده گل اول چلسی نیز در صحبت‌هایی کوتاه، گفت:
بازی بسیار سختی بود و خوش‌حالم که موفق شدیم پیروز شویم. این روش ماست، بازی به بازی، بنابراین احساس خوبی دارم. گل زدم و این موضوع خوب است. تیم از نظر روانی و ثبات بسیار خوب عمل کرد و توانستیم با اعتماد به نفس بالا، پیروز شویم.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد