کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

با وجود علاقه بارسلونا، چلسی به دنبال تمدید قرارداد موزس است

بعد از شایعات علاقه بارسلونا به ویکتور موزس، حالا چلسی به دنبال تمدید قرارداد اوست.  
عملکرد خوب وینگ بک چلسی- ویکتور موزس، یکی از دلایل درخشش خیره کننده چلسی در سیستم 3-4-3 بوده است. او گل پیروزی چلسی در برابر تاتنهام را به ثمر رساند. همچنین در برابر برنلی و لسترسیتی نیز موفق شد تا قفل دروازه را باز کند.

به گزارش Skysports، بیست و شش ماه تا پایان قرارداد ویکتور موزس با چلسی زمان باقی مانده است. او قبل از این که در فصل 2015/2016 به صورت قرضی به وست هم برود، قراردادی 4 ساله را با آبی پوشان لندنی به امضا رسانید. موزس در فصل گذشته تنها در 16 بازی برای وست هم به میدان رفت. او اکنون نقشی حیاتی در سیستم آنتونیو کونته دارد. مدیر فنی چلسی، مایکل امانلو شخصا تحت تاثیر عملکرد ویکتور موزس قرار گرفته است. امانلو به دلیل عملکرد درخشان او به دنبال تمدید قرارداد و محافظت از این بازیکن نیجریه ای در برابر بارسلونا است.

موزس یک وینگر است اما پس از گذراندن سه فصل موفقیت آمیز قرضی در تیم های دیگر، اکنون در پست وینگ بک به کار گرفته می شود. نقش او کار های دفاعی ویژه ای را در بر دارد  و به نظر می رسد که بارسلونا او را به عنوان یکی از بهترین وینگر راست های اروپا تحت نظر خود دارد. چلسی از این علاقه بارسلونا مطلع است. کاتالان ها به دنبال جذب رقیبی برای جایگاه سرجی روبرتو هستند. بارسلونا با فرستادن نمایندگانی برای تماشای بازی های چلسی، عملکرد موزس را پیگیری می کرده است و حالا آن ها تحت تاثیر سبک بازی او قرار گرفته اند. 

آنتونیو کونته در کنفرانس پیش از بازی با تاتنهام گفته بود که تمرکز موزس بر روی موفقیت چلسی است و به موضوعاتی چون قرارداد و یا علاقه دیگر باشگاه ها فکر نمی کند.  هنگامی که از کونته در مورد این موضوع سوال شد، او پاسخ داد:

درباره موزس تکرار می کنم که در حال حاضر مهم این است که او بر روی شرایط فعلی تمرکز کند. این مسئله حیاتی است که تمرکز خود را بر روی بازی های تیم بگذارد.

در ادامه پیگیری امانلو برای تمدید قرارداد موزس، ماریا گرانوسکیا که وظیفه ی مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکنان را بر عهده دارد، در هفته های پیش رو صحبت های خود با موزس برای تمدید قرارداد را آغاز خواهد کرد.

منبع: طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد