کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رامیرز: ویاش بواش بهترین مربی ام در چلسی بود؛ هیدینک دلیل انتقالم به چین بود

هافبک برزیلی از زمان حضورش در چلسی صحبت کرد.  
رامیرز هافبک اسبق چلسی در طول 6 فصل حضور در این تیم با مربیانی بزرگی از جمله ژوزه مورینیو و رافا بنیتز کار کرد اما معتقد است که ویاش بواش بهترین مربی او بوده است.

به گزارش دیلی میل، رامیرز برزیلی که در ژانویه 2016 چلسی را به قصد چین ترک کرد به گل گفت:

من با مربیان بزرگی تا به حال کار کرده ام ولی بیشتر از همه با آندره ویاش بواش رابطه بسیار خوبی داشتم و کار کردن با او عالی بود. توانایی و هوش آندره در سطح بالایی قرار داشت.

رامیرز در رابطه با ژوزه مورینیو نیز اضافه کرد:

با او نیز رابطه بسیار خوبی داشتم ولی وقتی که او باشگاه را ترک کرد، شرایط پیچیده شد. به یاد دارم مورینیو از وقتی که در رئال مادرید بود، حساب ویژه ای روی من می کرد. این باعث لذتم بود که با هم کار کنیم.


هافبک باشگاه جیانگسو سانینگ چین در زمان حضور گاس هیدینک هلندی چلسی را ترک کرد. او در آخر افزود:

افراد زیادی گفتند به خاطر پول به چین رفتم اما این حقیقت ندارد. گزینه آخر باشگاه هیدینک بود بنابراین حضور او روی نیمکت، من را کلافه می کرد. چینی ها هر چیزی که می توانستم تصور کنم را به من پیشنهاد دادند تا اینکه به آنجا پیوستم. مسئله مالی در تصمیمم تاثیر بسیاری داشت. من 29 ساله بودم و می دانستم که چنین پیشنهادهایی را دیگر نخواهم نداشت ولی شرایطی که در چلسی داشتم، دلیل اصلی انتقالم به چین بود.

منبع: طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد